Bent K. Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Red furniture... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 En ide til neste temadag også dette! Liker det jeg ser! Flott komp. og "isoleringen"/nøytraliseringen av farger sitter bra. Innfallet av lys gir bildet en helt spesiell stemning.... Bra eksponert! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Et stramt og fint komp som gir et minimalistisk og nøkternt uttrykk. Trodde først at dette var et resultat av S/H med fargeinnslag. Men jeg bruker jo Color Efex mys selv, og vet at den har et veldig bra hvitnøytraliserende filter. Det enste jeg tenker på her, er hvorfor lyset som faller på de røde benkene er blitt så veldig lyst? Regner med at dette har sine naturlige forklaringer. Men her jeg ville nok prøvd å dempe intesiteten i hvitfargen Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Takker Wasco! Du nevner akkurat det jeg selv stoppet litt opp ved: nemlig de lyse partiene på benkene. Måten jeg fremhevet de røde fargene på var å markere selektivt og pruke Photo Stylizer i Color Efex. Forsterket det røde ja, men lyset som treffer ble enda lysere enn det var. Så det umiddelbart, men likte faktisk den kontrasten - så lot det bli slik. Så det har i utg. punktet IKKE sin naturlige årsak! Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Takker for den Svein! Ja, angrer på at jeg ikke "sparte" på dette til temadagen, men finner alltids alternativer. Håper jeg får mulighet til å delta da! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kreativt og veldig flott. Liker dette godt. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Likte det meget godt,helt topp!! Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Veldig hyggelig du likte dette Ulla, artig at flere har sansen for denne type motiver. Takker så mye for det Tor! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ingen tvil om god planlegging og høy kvalitet her, som vanlig fra deg. Fine linjer, god dynamikk og flotte lys og skyggeeffekter. Enkelt og godt eksponert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg