Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk drømmegutten, ikke kåt

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 18 år som håper dere kan hjelpe meg litt:)

Jeg var nettopp så heldig at jeg fikk med meg hjem drømmeprinsen min som jeg har siklet etter i over 4 år. Ironisk nok, var vi sammen i 9 klasse og har aldri helt klart å glemme han. anyways, da vi skulle ha sex så var jeg alt for trang og han er ikke kjempestor. Jeg var heller ikke kåt noe som jeg synes er kjempe rart, sånn ekstremt rart. Sexen ble etterhvert veldig bra, men når jeg la meg ved siden av han etter "slaget" så følte jeg meg bare helt tom.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil fram til, men er det noen som har et par forslag til hvorfor jeg ikke var kåt, men trang? og hvorfor denne følelsen av tomhet?

Takker på forhånd for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du opplevde ver sikkert 'nedgangen' som kommer etter et endorfinrush av denne typen.

Når det kommer til fysiologien, så er det ikke sikkert at alle forholdene var til rette for deg, bevisst eller underbevisst. Hva det kan være er det bare du som har mulighet til å finne ut av. Bare husk at ingenting er unormalt.

Lenke til kommentar

Du har lengta etter han i fire år, er klart du, bevist eller ei, har bygd opp forventninger stakkaren aldri klarer å innfri. Kanskje han har dagdrømt om deg og, og fikk prestasjonsangst, som igjen ga deg et dårlig førsteinntrykk. Hvis problemet vedvarer bør dere snakke sammen om det, kommunikasjon har en tendens til å løse de fleste problemer.

Lenke til kommentar

Eller at ho blei skuffa over at han var så liten.

Møt:

Etter at funksjonen med å gi brukeres svar poeng kom, så kommer folk med dummere og dummere svar der de føler seg morsomme kun for å få poeng ;)

Vær litt seriøse da folkens

Jeg var serriøs i det jeg skreiv nå.

Endret av The Catalyst
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...