human_after_all Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei! Jeg er en jente på 18 år som håper dere kan hjelpe meg litt:) Jeg var nettopp så heldig at jeg fikk med meg hjem drømmeprinsen min som jeg har siklet etter i over 4 år. Ironisk nok, var vi sammen i 9 klasse og har aldri helt klart å glemme han. anyways, da vi skulle ha sex så var jeg alt for trang og han er ikke kjempestor. Jeg var heller ikke kåt noe som jeg synes er kjempe rart, sånn ekstremt rart. Sexen ble etterhvert veldig bra, men når jeg la meg ved siden av han etter "slaget" så følte jeg meg bare helt tom. Jeg vet ikke helt hva jeg vil fram til, men er det noen som har et par forslag til hvorfor jeg ikke var kåt, men trang? og hvorfor denne følelsen av tomhet? Takker på forhånd for svar:) Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kan virke som om du hadde forstore forventninger, prøv engang til å ta det litt medro Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det du opplevde ver sikkert 'nedgangen' som kommer etter et endorfinrush av denne typen. Når det kommer til fysiologien, så er det ikke sikkert at alle forholdene var til rette for deg, bevisst eller underbevisst. Hva det kan være er det bare du som har mulighet til å finne ut av. Bare husk at ingenting er unormalt. Lenke til kommentar
human_after_all Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Ja begge svarene deres høres veldig rimelige ut! Jeg har jo dagdrømmet om å ha sex med han sykt lenge, så ikke rart. Får bare håpe at det blir bedre neste gang:)! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ikkje ha så alt for store forventinger siden det kan skape en følelse av "skuffelse" når det først er i gang, du kan jo si det sånn, den beste sexen er nok den du kommer til å ha med deg skjøl viss du holder på sånn, siden du er den einaste som då kan leve heilt 100% opp til forventningane. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det kan også være at du faktisk bare var litt seksuelt tiltrekt av han? Altså, du sier at du har fantasert om å ligge med han ganske lenge, og nå som du har fått han - så er det ikke like spennende lengre? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Eller at ho blei skuffa over at han var så liten. 1 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Du har lengta etter han i fire år, er klart du, bevist eller ei, har bygd opp forventninger stakkaren aldri klarer å innfri. Kanskje han har dagdrømt om deg og, og fikk prestasjonsangst, som igjen ga deg et dårlig førsteinntrykk. Hvis problemet vedvarer bør dere snakke sammen om det, kommunikasjon har en tendens til å løse de fleste problemer. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Eller at ho blei skuffa over at han var så liten. Møt: Etter at funksjonen med å gi brukeres svar poeng kom, så kommer folk med dummere og dummere svar der de føler seg morsomme kun for å få poeng Vær litt seriøse da folkens 5 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Eller at ho blei skuffa over at han var så liten. Møt: Etter at funksjonen med å gi brukeres svar poeng kom, så kommer folk med dummere og dummere svar der de føler seg morsomme kun for å få poeng Vær litt seriøse da folkens Jeg var serriøs i det jeg skreiv nå. Endret 17. juli 2011 av The Catalyst Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Sex handler om kjemi og energi. Og der vet man aldri hvordan det uttarter seg. Derfor kan den beste "drømmeprinsen" vise seg å ikke være helt det store. Sørg for at det er spenning der, hvis ikke blir du ikke våt nok. Man må la dyret i seg komme ut og få leke 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg