musglow Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei. Jeg er ei jente på 14, og har spilt fotball så lenge jeg kan huske. Skyter hardt, og har over gjennomsnittlige ferdigheter. Trenere og forskjellige sier at jeg er lagets "lim" som holder laget sammen. Har også vært med på kretslag. Men nå har jeg begynnt å syns det er kjedelig, og bare stress. Gruer meg til kampene, finner ikke noe glede i det. Mye skader(tråkking over,strekking). En annen grunn er også at jeg synes alle sammen blir så ego. Jeg sentrer, men får jeg tilbake? Neida. Og alle de frekke, negative folk på laget. Kjedelige treninger. Alle blir så late når det er hardtrening. Det er litt for foreldrene mine at jeg ikke slutter, de tror jeg skal bli et såkalt talent. Samme med hele slekten min, de spør alltid hvordan det går med fotballen, du er så flink. Noen har også sagt at " du må aldri la hun slutte på fotball, hun kan nå langt" Hva synes dere jeg skal gjøre? Leve livet og ha det morsomt, eller fortsette å prøve og få fram gleden igjen? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vel du er jo veldg ung, og tiden du er inne i er ekstremt viktig både for utvikling av talentet ditt og med tanke på fremtiden. Du kan eventuelt prøve å gjøre noen enkelte endringer for å finne mer glede av fotballen. Som du sier, misliker du laget du spiller på, og du synes ikke det er noe godt sammarbeid. Hvis du bor i en storby kan du jo kanskje prøve å finne ett nytt lag? Ved siden av detre ville jeg også begynt å trene for meg selv. I en alder av 14 fant jeg ut hvor stor talent jeg hadde når det kom til keeperposisjonen. Dog fantes det ingen lyst blandt trenerene på laget til å utvikle meg og kjøre egen keepertrening, så jeg sluttet i protest. Dette angrer jeg veldig på i etterkant. Det handler om å reflektere litt for deg selv. Uansett hvor gode eller hjelpsomme svar du vil få i denne tråden, er det kun deg som tar beslutningen. Nå vet jeg heller ikke om du har lyst til å tjene penger eller bare ha det gøy ved å eventuelt bli spiller som voksen, men kvinnefotballen i Norge er ikke mye å tjene på, og kanskje ikke den riktige veien å gå, jo mindre man virkerlig satster ALT og vbrener for det. Masse lykke til, og vær 100% sikker før du tar ett valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå