Mr Womack Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei. Noen som vet noe om Rockstar utvikler GTA 5 ? og hva har dere hørt isåfall? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Gamer.no har skrevet litt om det. Rockstar bekreftet fornyligen at de jobbet med GTA V, men det har egentlig vært kjent siden de begynte å lyse ut casting calls for stemmeskuespillere til veldig GTA-aktige roller. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Søkte litt på nettet her nå og fant ut at kanskje det blir lansert november 2012.. det blir bra... Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Woohoo! Gleder meg enormt! Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hadde håpet at de kunne laget en forbedret San Andreas Det spillet har ALT. 2 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Åhhh gleder meg. Synes det er så dårlig at de har tatt bort motorsaga!! Helt enig i at de kan lage en forbedret versjon av san andreas. Savner og kunne kjøre litt i utkanten, finne traktorer og treskere osv. Lenke til kommentar
CSJC Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hørt at man er i LA området denne gangen!! Gleder meg! Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Åhhh gleder meg. Synes det er så dårlig at de har tatt bort motorsaga!! Helt enig i at de kan lage en forbedret versjon av san andreas. Savner og kunne kjøre litt i utkanten, finne traktorer og treskere osv. Lurer på hva de har funnet på denne gangen da..virker som veldig mange vil ha en slags remake av SA.Støtter den! Bare spar oss for en PC versjon av GTA V som har de samme feilene som GTA IV.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå