DjN9o Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei! Jeg vurdere å kjøpe meg en ny mobil. Ettersom jeg er en del på tur så ønsker jeg en telefon som tåler en del (vanntett/sprutsikker og støtsikker). Jeg ønsker også at telefonen skal ha kamera, 3G, Edge, MMS, god batteritid, god antenne og gjerne musikkspiller. Er det noen som har no tips om en slik telefon? Hilsen Sigge Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Takker for svar! Den ser absolutt bra ut til mitt bruk Tenkte i utgangspunktet på en telefon i noe enklere design og uten touch. Men hvis den duger til mitt bruk så skal jeg vurdere den. Eneste minuset er prisen og at den ikke har så ekstrem lang batteritid. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 http://www.amobil.no/artikler/samsung_e2370_xcover/78044 Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Jepp den der ser ut til å være midt i blinken! Ser ut som om den har en storebror som heter B2710. Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Er det noen som vet om det er mulig å bruke andre GPS-karttjenester enn Google Maps, som for eks toppografisk kart over Norge, på en Motorola Defy? Og kan man oppgradere Android versjonen? (sikkert et litt newbie spørsmål, men jeg har kun hatt helt enkle telefoner før ) Endret 10. juli 2011 av DjN9o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå