RAK-foto Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Når kommer det til å bli noe av å forbli innlogget i Biiledgalleriet? RAK-foto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Godt spørsmål. Nå synes jeg den nye utgaven fungerer godt nok til å ta over gamle dager. Bortsett fra at det er et herk å måtte logge seg inn et par ganger i timen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Når jeg er innlogget på diskusjon.no ser jeg at jeg kan kommentere på nye digit også, men det står noen innloggingsfelt der også. Er det da jeg får legge inn de tall-greiene, det ser jeg ikke noe sted. Og er det kun det jeg får ekstra ved å logge inn der også? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Når jeg er innlogget på diskusjon.no ser jeg at jeg kan kommentere på nye digit også, men det står noen innloggingsfelt der også. Er det da jeg får legge inn de tall-greiene, det ser jeg ikke noe sted. Og er det kun det jeg får ekstra ved å logge inn der også? Det er nok det som er forskjellen. Samt at du ikke får lagt inn nye bilder når du ikke er logget inn da. Endret 9. juli 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg