Payung Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hva slags grep kjører du på markløft på 100x5? Klarer du overhåndsgrep enda? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Jada, grepet er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har en challenge til deg... Test myoreps på militærpress å se om det blir lettere å kjøre 5x5 om to uker? Jeg lurer på om det har bygget styrke hos meg for jeg letter 60kgx10 lett som fan og det er bare sært... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Oooooh! Challenge accepted! Men da må jeg bare lese meg opp litt på hvordan jeg skal gjøre det i forhold til aktiveringssett og reps i "arbeidssettene". Aldri satt meg inn i prinsippene bak MYO. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jess! Jeg søker litt ekstra data fra forskjellige til å verifisere det jeg TROR om myoreps. At det bygger styrke ukjent for de fleste selv om dette er et hypertrofirettet middel. Har 2 kompiser som tester dette fra og med mandag og to uker fremover, om dette stemmer blir det myoreps på de øvelsene som kan utføres med myoreps... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Da kan vi med dette etablere at min maks har ligget på 5x5 mellom 37,5 og 40. Kunne nok økt litt idag f.eks. Skal lese meg litt opp på det, så blir neste overheadøkt da til mandagen igjen. Mandag 24. Fredag 29. Onsdag 3. Mandag 7. Så får jeg se hvordan det går. Om de øktene holder eller hva. Hva slags splitt blir det kjørt for kompisene dine, og hvor ofte trener de øvelsen? Endret 19. oktober 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 5x5 SL til nå men myoreps på militærpress og benkpress fra og med mandag i neste uke. Pga det blir de å kjøre de øvelsene på hver økt, altså man. tir. og fredag i to uker. Så tester vi 5x5 og må rett og slett bare synse hvorvidt myoreps har gitt styrkeøkning lineært eller eksponensielt med stagnasjon. Det er så mye broscience på internettet at vi leker litt professorer på gymmen nå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg kommer nok ikke til å legge om programmet såpass, men jeg skal være med å teste MYO på det, så får jeg heller ta det over litt lenger tid hvis det fungerer. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 eksponensielt med stagnasjon. Slow down professor! 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg er spent på resultatene! Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 21/10 Knebøy: 5x5 95kg Lett idag. Småglad for at fotballgutten som GIKK PÅ stanga midt i utførelse gjorde det på oppvarmingssettet der det bare var 70kg på, hvis ikke hadde jeg sannsynligvis tryna og planta tenna i TriRacken. Benkpress: 5x5 62,5kg Gikk greit idag. Fornøyd med det. Roing: 5x5 55kg Lett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Luuuuuft! Men hadde ikke forventa at det kom til å gå idag. Føler meg litt shabby i formen for tida, men der tok jeg tydeligvis feil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 24/10 Knebøy: 5x5 95kg Tuungt idag. SIkkert sliten etter helga antar jeg... Overhead Press: Her skulle jeg teste myo-reps for Doofen, så det gikk som det måtte gå, jeg overvurderte meg selv 12+4+4+4+2 32,5kg SATAN SÅ SLITSOMT! Jeg daua nesten. Markløft: 1x5 90kg Var så sliten at jeg ikke gadd ta et sett nummer to her. Haha. Neste gang skal vekta på overhead med myo ta samme vei som greske statsobligasjoner. Ned, ned, ned! Dårlig økt. Sliten fra første stund tror jeg, og myo-reps hjalp ikke akkurat 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 26/10 Knebøy: 5x5 95kg Lett idag! Litt rar i korsryggen før jeg startet, men det gikk seg til Skråbenk m/manualer: 5x5 22,5kg Altfor lett. Uten spotter idag så tenkte å variere litt, benken er jo min nemesis så ville ikke risikere noe. Roing: 5x5 57,5kg Greit, tungt på siste sett, men det må man vel forvente Decline benk m/manualer: 2x8 12,5kg Chinups: 4 stk, mest bare for å sjekke at jeg fortsatt klarte noen etter å ha gått opp i vekt. Tok de mellom skråbenk, så rimelig useriøse greier. Droppa å kjøre til failure her, uinteressert i å ødelegge resten av økta. Knalløkt! Og jeg som har sovet ræva, spist lite og generelt var dårlig innstilt. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Chins får virkelig lide under vektoppgang Nyvunnet respekt for de som er 100kg+ og repper chins som om det var curls. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Chins får virkelig lide under vektoppgang Nyvunnet respekt for de som er 100kg+ og repper chins som om det var curls. Fryktelig enig Nå fikk jeg loggen i mine innlegg også :) 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Haff, ja, det gjør dessverre det. Jeg har ikke økt sååå mye, men merker jo det har blitt tyngre. Ikke at jeg noen gang har vært awesome. Meste jeg har tatt er vel noe sånt som 8 stykker med 5kg ekstra vekt på 72kg kroppsvekt elns Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Den ligger ganske rolig på 80kg for øyeblikket, justerer opp inntaket gradvis, for her står det tydeligvis fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå