Gå til innhold

Fredriks treningslogg

Anbefalte innlegg

Liten oppdatering av nøkkeltall her.

Begynner å merke stagnering i kjernestyrke i forhold til markløft. Kjørte 3x3 147.5kg på mandagen som var, og tenkte å kjøre 3x3 150 til mandag, for å i allefall ha tangert tidligere pers med reps. Perset i mark for noen uker siden, og dro 160kg.

Perset i benk samme uka med 87.5kg, og økte persen til 90kg idag for å få et rundt tall. Bøyen har jeg ikke perset siden tidligere i høst, når jeg tok 115. Tok 3x3 115kg knebøy på tirsdagen nå. Så persen må vel ha økt noe antar jeg.

Kroppsvekta er 91,5kg ish. Sammenligningsbilder ligger i bildetråden. Økt jevnt på kroppsmål på alt. Noe fett, noe muskler, antar jeg. Biceps har økt dramatisk, men antar at noe av det er forklart med økt inflammasjon. Målte vel 39,4cm igår.

Blir nok en deload snart, samtidig som jeg må stramme inn på kostholdet. Og da mener jeg ikke pyseinnstramming med å senke inntaket, men heller å få økt det, få opp melkemengden igjen etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intet mindre enn imponerende!

Takker! Fornøyd med fremgangen egentlig. Helmelk er anabolt as fuck.

Du var 80-ish kilo i sommar? Då har du i alle fall fått i deg nok mat. :new_woot:

Har du noko mål, eller blir det 100 kilo til mars?

Husker ikke heeelt hva jeg var i sommer, men noe rundt 80 er nok riktig. Økt jevnt i kroppsvekt sammen med styrke, men har stått på 90-91 en stund. Helt greit, for styrken har fortsatt å øke. Men tenkte gi meg selv en kickstart uansett, med en ny periode med overskudd. Det er jo vinter. ;)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...