Gå til innhold

Fredriks treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukket et av benene i hånda (metakarp for de interesserte), og det er ustabile brudd som sklir og gir rotasjon og vinkel. Så for at man skal kunne lukke hånden uten fingre som går over hverandre må man som regel operere, og suksessraten på pinner er ikke så høy. Får se når jeg skal til kontroll neste uke om det har holdt seg tålig.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

I am alive, og jeg har ikke sluttet å trene. Hånda er bedre og jeg trener vel med alt. Kneet fucka seg litt tidligere, men tror jeg har narrowed it down. Når jeg slutter å ta omega3 så blir kneet dritt. Så det er i orden nå, men starta lavt igjen.

 

Her er forrige økt i allefall...

 

22/06

Knebøy:

5x5 90kg

OK. Noen seige reps men.

 

Skråbenk m/manualer:

5x5 22kg

OK.

 

Pendlay rows:

5x5 60kg

Easy. Korte pauser.

 

Fjesdrag:

3x12 35kg

Korte pauser. <3

 

 

Triceps pushdown:

3x15 50kg

1x15 40kg

Korte pauser her, og damn, ble slitsomt...

 

Kabelcurl:

2x15 35kg

Ferdig...

 

Veier vel inn på omtrent 79-80kg nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ikke ukjent at omega3 reduserer noe leddplager, men at det er så spesielt var jeg ikke klar over. Men det er nå sånn, at de gangene jeg har hatt det problemet her med kneet er når jeg ikke tar omega3, og når jeg begynner med store doser igjen så går det over etter noen dager. Korrelasjon medfører ikke nødvendigvis kausalitet, men jeg tar ingen sjanser :p

Lenke til kommentar

25/06

 

Knebøy:

5x5 94kg

 

Overhead press:

5x5 45kg

Det er de små tingene som teller! 1kg økning. Hoho.

 

Markløft:

1x5 80kg

1x5 100kg

1x4 130kg

Her ble grepet og meg så slitent at jeg ga faen i å prøve på ny repetisjon. Lange resets.

 

Kabelcurlshizzle:

1x15 35kg

1x10 35kg

 

Triceps pushdown:

2x20 45kg

Lenke til kommentar

27/06

 

Knebøy:

5x5 95kg

Her var tredje og fjerde sett ganske tungt, og femte gikk som en lek. Jæjæ...

 

Pendlay rows:

5x5 60kg

Tenkte å vente litt med å øke, siden det er sånn tålig tungt og jeg prøver å få inn en god teknikk og aktivering her. Og fordi minste økningen mulig er 4kg.

 

Skråbenk m/manualer:

5x5 24kg

Tungt nok...

 

Fjesdrag:

3x15 40

 

Triceps pushdown:

2x15 50

 

Kabelcurl:

1x12, 35

1x10, 35

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar

29/06

 

Tenkte å ta en lett dag idag. Men ble i grunn tungt når jeg slang på ekstraøvelser.

 

Knebøy:

5x5 80kg

Leg extension:

3x10 65kg

 

Overhead press:

5x5 35kg

Arnold press:

2x8 14kg

 

Markløft:

1x5 60kg

1x5 80kg

1x5 90kg

1x5 100kg

Leg curl:

3x10 35kg

 

Triceps pushdown:

3x15 50

 

Kabelcurl:

2x15 25

1x15 15

Følte meg jammen sterk der, gitt! Uhm.

 

Og til deg som skrudde av playlisten jeg hadde satt på, sånn siden jeg er høflig og bare bytter musikk når jeg er alene på gymmet, og heller satte på den jævla resepsjonsmusikken din. Måtte du og alle dine bros bli fanget under stanga på chest and tri day. Det kjentes ut som jeg satt fast i en heis med den jævla musikken din.

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Good stuff! Vekt?

 

Tenkte å vente litt med å øke, siden det er sånn tålig tungt og jeg prøver å få inn en god teknikk og aktivering her. Og fordi minste økningen mulig er 4kg.

Du har 1,25-skiver.

 

Ein av mine pet peeves på treningssentre. Dei har ørtentusen 5 kg- og 10 kg-vekter, men kun eitt sett 1,25 og 2,5. Eg veit ikkje om det er problem med tjuveri som er grunnen, for dei kostar jo ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...