Payung Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hehe, skal ikke være lett Har du satt deg et tak på hvor langt opp i vekt du kan gå eller tar du det bare ut i fra hvordan treningsprogresjonen er? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 I utgangspunktet er målet å se an til jul, men om jeg brekker meg av å se meg selv i speilet før så starter deff tidligere. Foreløpig går det greit. Tenkte å ta nye bilder snart. Må bare få rota meg til det egentlig. Går uten kreatin for tida, og tenkte å skaffe meg det for å finne ut om jeg er nonresponder eller ei når jeg kjører opp igjen. Får litt feeling av at det kanskje har innvirkning på at vekta står litt stille og, at jeg mister vannvekt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Drit i speglen, kjør på! No food, no gain. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Hehe, sant. Men igår var for eksempel litt ekstremt, da jeg landet på 4000 kcal. Så må prøve å få litt mer kontrollert i hvert fall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 4000kc er jo nok... Poenget er at kroppen skal ha energi og byggeklossar til å bygga musklar, ikkje at du skal bli feit. Ein kontrollert og jamn vektoppgang er bra. Då blir ikkje det du legg på deg av feitt like merkbart heller. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er også poenget, at et kontrollert overskudd er det beste, men per idag så kunne jeg hatt litt mer strikt kosthold, for å unngå for mye fett. Så det er noe jeg bør jobbe med, for å unngå å ende opp med muskelmasse, men 25% kroppsfett. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det var akkurat det der jeg gjorde, gikk opp mange kg, ble større og fikk litt muskler. Så sluttet jeg å trene, musklene ble borte og fettet fikk nye vekstmarkeder Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Hehehe, har gått på den smellen selv, så tror jeg skal klare å holde meg unna. Per idag er jeg for glad i å trene til at det er noen fare for at jeg slutter uansett. Blir sur om jeg må hoppe over trening en dag... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Følte meg vill og gæren, så her er et kjapt formbilde av rygg per idag. Vanskelig med vinkel, stramming, dårlig kamera og alt, så helt optimalt er det jo ikke. Endret 27. oktober 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Payung Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ser bra forbedring siden bildene på side 1 Syns skuldrene har bra form. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Faen så biff da! Hvordan kan du tvile på bulken når du får se et slikt syn i speilet (med øynene du seff har i nakken) STOR forskjell på skuldre og armer. Endret 27. oktober 2011 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Aww, you guys! Takker! Det varmer Jeg ble egentlig litt overrasket når jeg så det selv. Fornøyd med dette. Synes selv at bredden på ryggen begynner å komme seg. Det har hele tiden vært et lite mål i hodet mitt å bygge rygg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 You honky tonk muh'fu! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kom deg i seng no! Ektomorfe smågutar har bruk for svevnen sin. 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Det har du helt rett i. Bare sitter og trøkker nå egentlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg liker ikke å trene tidlig på dagen... 28/10 Knebøy: 3x5 97,5kg Tungt idag, og jeg hadde jævlig dårlig tid, så droppa de to siste settene. Overhead press (Myo) 13+4+4+4+4 27,5kg Lettere idag Markløft: 1x5 90kg 1x3 110kg Chinups: 5stk mens jeg venta på kompisen som holdt på med no annet Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg skal bli rimelig overrasket om maksen din i ohp øker av å kjøre 40 reps på 27 kg. Hvor lang tid skal du gi Myo? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg skal det selv, jeg! Hvor lang tid jeg gir det vet jeg egentlig ikke. Nå har jo de to gangene jeg har kjørt det vært litt eksperimentelt. 32,5 sist ble litt mye på myo (om man følger regler for utførelse med tid på repetisjonene osv), 27,5 kanskje litt lite. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 31/10 Knebøy: 5x5 97,5kg Her surra jeg fælt. Satte safety for høyt, så gikk nedpå på et par sett, dulta stanga borti racket på et par andre sett osv. Men tyngdemessig var det ikke noe problem. Ble litt tungt på femte sett, men ikke noe abnormalt mye. Skal være tungt. Skråbenk m/manualer: 3x5 25kg 1x4 25kg 1x5 25kg Noe skjærte seg på fjerde sett, høyrearmen er svakere enn venstre merker jeg. Har vel drevet med litt skjev mengdetrening i noen år eller noe. Kabelroing: 5x5 60kg Tungt, men gjennomførbart. Det jævla bedritne møkkatreningssenteret har hatt vannlekkasje i underetasjen. Luftfuktigheten var type sauna, og jeg svetta som en gris, og ble fort kortpustet. Jævlig bra når ingen av vinduene kan lukkes opp. Tipp topp, tommel opp, Bø Friskotek! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Haha, stakkars treningssenter. Regner med de ikke hadde vannlekkasje med vilje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå