Gå til innhold

Fredriks treningslogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I utgangspunktet er målet å se an til jul, men om jeg brekker meg av å se meg selv i speilet før så starter deff tidligere. Foreløpig går det greit. Tenkte å ta nye bilder snart. Må bare få rota meg til det egentlig. Går uten kreatin for tida, og tenkte å skaffe meg det for å finne ut om jeg er nonresponder eller ei når jeg kjører opp igjen. Får litt feeling av at det kanskje har innvirkning på at vekta står litt stille og, at jeg mister vannvekt.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å trene tidlig på dagen...

28/10

Knebøy:

3x5 97,5kg

Tungt idag, og jeg hadde jævlig dårlig tid, så droppa de to siste settene.

Overhead press (Myo)

13+4+4+4+4 27,5kg

Lettere idag ;)

Markløft:

1x5 90kg

1x3 110kg

Chinups: 5stk mens jeg venta på kompisen som holdt på med no annet :p

Lenke til kommentar

Jeg skal det selv, jeg! Hvor lang tid jeg gir det vet jeg egentlig ikke. Nå har jo de to gangene jeg har kjørt det vært litt eksperimentelt. 32,5 sist ble litt mye på myo (om man følger regler for utførelse med tid på repetisjonene osv), 27,5 kanskje litt lite.

Lenke til kommentar

31/10

Knebøy:

5x5 97,5kg

Her surra jeg fælt. Satte safety for høyt, så gikk nedpå på et par sett, dulta stanga borti racket på et par andre sett osv. Men tyngdemessig var det ikke noe problem. Ble litt tungt på femte sett, men ikke noe abnormalt mye. Skal være tungt.

Skråbenk m/manualer:

3x5 25kg

1x4 25kg

1x5 25kg

Noe skjærte seg på fjerde sett, høyrearmen er svakere enn venstre merker jeg. Har vel drevet med litt skjev mengdetrening i noen år eller noe.

Kabelroing:

5x5 60kg

Tungt, men gjennomførbart.

Det jævla bedritne møkkatreningssenteret har hatt vannlekkasje i underetasjen. Luftfuktigheten var type sauna, og jeg svetta som en gris, og ble fort kortpustet. Jævlig bra når ingen av vinduene kan lukkes opp. Tipp topp, tommel opp, Bø Friskotek! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...