Tove Iren Torland Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 ...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Veldig godt blendervalg som framhever blomsterflua til tross for den vanskelige bakgrunnen som planten utgjør. Opplever fargene som gode men bildet som litt undereksponert. Det ble litt trangt i toppen, samt noe som stikker opp i bunn som forstyrrer litt. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Flott bilde av blomsterfluen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Veldig godt blendervalg som framhever blomsterflua til tross for den vanskelige bakgrunnen som planten utgjør. Opplever fargene som gode men bildet som litt undereksponert. Det ble litt trangt i toppen, samt noe som stikker opp i bunn som forstyrrer litt. Veldig enig her. Synes også at bildet er noe undereksponert. Men det bør fikses greit. Jeg er enig i at det hadde gjort seg med mer luft i toppen og en liten beskjæring i bunn. Faktisk så tror jeg det erviktigere å stramme opp i bunn. Det synes jeg er mer forstyrrende enn at toppen er klippet litt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Fint komp og klare fine tegninger. Som nevnt framstår bilde som litt undereksponert, og etter som dette ikke er et kontrastrikt bilde blir mellomtonene litt for mørke Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Skarpt, fin eksponering, flott bilde. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Klar og fin flue,spennende komp,muligt litt mer luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg