Gå til innhold

BK: rådyr i det grønne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurte om hvordan jeg kunne få kommentert. Har nå funnet ut av det. Man måtte validere kontoen sin fra en email mottatt etter registrering. Den emailen hadde jeg lagt i søppelbøtten da det var ingenting som viste at den angikk Digit før den ble åpnet. Men, nå er det i alle fall i orden.

Lenke til kommentar

Liker veldig godt hvordan vegetasjonen mellom deg og rådyret fremhever noe nysgjerrighet hos rådyret.

Meget godt komponert og eksponeringen av både farger og kontraster har du gjort med kløkt:)

Når du klikker deg inn på et bilde så kommer det fram mulighet for å gi en vurdering av bildet ved å stemme via knapper med verdier fra 1 til og med 6.

Under dette så er det en boks med overskrift: Kommentarer - hvor du kan skrive en tilbakemelding.

I stedet for det siste eg skrev så kan du velge å klikke på "Kommenter i forumet" for å kunne endre font, legge inn smileys o.l.

Håper du finner ut av dette, men hvis ikke så kan du jo spørre i forumet.

Lykke til, Ulla og velkommen inn i det nye Digit:)

Lenke til kommentar

Spurte om hvordan jeg kunne få kommentert. Har nå funnet ut av det. Man måtte validere kontoen sin fra en email mottatt etter registrering. Den emailen hadde jeg lagt i søppelbøtten da det var ingenting som viste at den angikk Digit før den ble åpnet. Men, nå er det i alle fall i orden.

Godt at du fant ut av det - tipper at mailen kommer fra diskusjon.no (og hvem pokker er det ;) )

Over til bildet - liker at du har fanget rådyret i sitt naturlige miljø; litt synd at det er så me vegetajon rett foran aniktet - for resten av bildet passer det veldig godt. Synes at du har truffet godt med komposisjonen - rådyret er plassert bra i bildet og det er passe med luft rundt. Behagelige farger også.

Lenke til kommentar

Et veldig godt komp og en fin harmoni i farger og lys.

Jeg kunne nok tenkt med en liten justering i kontrasten for å få litt mer dynamikk i fargene og lyset. Nå blir det veldig mye mellomtoner, og det kan lett gi bildet et matt uttrykk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...