Karbutar Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Ikkje bruk gamle kondomar, går jo an å tenke litt... Endret 9. juli 2011 av Karbutar Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 ALDRI bruk dobbelt. ALDRI bruk gamle Og hvorfor i grusomme bruke kondomer til "håndarbeid"? Hsuker du ikke når du var på denne alderen å skulle teste ut??? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg testet ut mye rart og hadde lyst til å teste ut mye rart, men kondomer, nei, faktisk ikke Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Trådstarter, husk å fortell hva du velgte å gjøre / Hvordan det gikk nå da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ikke ha sex uten kondom hvis ikke jenta har noen form for prevansjon, og IKKE ha sex med sokk/brødpose whatever du har tenkt på istedenfor kondom. Vent heller til du faktisk har en form for prevansjon du. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Kjør på, om hun blir gravid eksisterer det jo angre piller. og knulle med kondom er som og spise sjokelade på papir på. XP 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Angrepiller fungerer ikke i alle tilfeller, Nesiory. Venter du litt og får jenta på pillen, så kan du knulle henne uten risiko og uten kondom. Mye enklere og tryggere. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Viss ikke angrepiller virker så kan en jo ta abort. Det er jo ikke ditt ansvar om hun ikke vil ta abort. Endret 9. juli 2011 av nesiory Lenke til kommentar
Populært innlegg iChristian Skrevet 9. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2011 Der har du misforstått litt... 11 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Kan du stoppe henne til og ikke ta abort ? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er hun som bestemmer der, da det er hennes kropp. Gutten er derimot nødt til å betale barnebidrag om hun får barnet, enten han vil eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Angrepiller fungerer ikke i alle tilfeller, Nesiory. Venter du litt og får jenta på pillen, så kan du knulle henne uten risiko og uten kondom. Mye enklere og tryggere. Heh, helt uten risk er det nok ikke Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ok, barnebidrag er jeg me på men det er ikke ditt ansvar og passe ongen gi den brystmelk og du er uansett 14 og har derfor ikke mulighet til og betale barnebidrag. og dine foreldre er økonomisk ansvarlige i så fall. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Dere har alle misforstått litt: Endret 9. juli 2011 av Goldshoten 6 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er jævlig godt jobba å bli far i en alder av 14 da. Enten det er du eller foreldra dine som må betale barnebidraget. Ingen så unge foreldre kan få et naturlig og realistisk verdensbilde. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ok. #1: Gutt 14. #2: Jomfru. #3:Trenger sex-tips på forum. #4:"har en brukt vasket kondom". #5: Sier at han ikke troller. Varsellampe much? Ja. Slutt og mat trollet. virkelig folkens. 2 Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Det beste er kanskje å bare la hele greien ligge en stund til. Tenk på det at du kan bli politianmeldt om det skjer noe som ikke er etter planen. Jeg ville ikke brukt den kondomen om jeg var deg. Lykke til med resten! Btw, hvis faktisk situasjonen er reell, så er han under kriminell lavalder, og kan ikke straffes. Men anbefaler på ingen måte at TS gjør det han tenker å gjøre.. Endret 9. juli 2011 av pepperkaken Lenke til kommentar
Populært innlegg Olum Skrevet 9. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg driter i om det er et troll eller ikke. Ingen spørsmål fortjener å gå ubesvart inn i internetts historie. 13 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 TS: Utsette det litt kanskje? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg driter i om det er et troll eller ikke. Ingen spørsmål fortjener å gå ubesvart inn i internetts historie. Heroisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg