Spuurv Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei, fant igjen frimerkesamlingen min i dag, og lurte på om det var noen jeg kunne hendvende meg til for å se om det var noe verdi i noen av frimerkene. Jeg har sett litt i samlingen og funnet noen ustemplede frimerker, men de fleste er stemplede. Hadde vært bra om noen visste om en bedrift/en person som kunne se gjennom samlingen min. MHV Huxiz Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Praktisk om du også kan nevne hvor du bor. Det finnes ei slik sjappe i Bergen men det har nok lite å si om du feks bor i Hammerfest Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Hehe, ja det blir litt langt unna. Jeg bor i Holmestrand i Vestfold. Halvtime utenfor Drammen Lenke til kommentar
muslimen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Det finnes en del bøker om verdien av frimerker. MEN: Problemet er at de er veldig dyre(opptil 550 kr) for en sone i Verden(feks. Øst-Europe,Vest-Europa,Sørøst-Asia osv.). En gang så kjøpte jeg et frimerkesett på 4 frimerker til 110 kr på nettet. Da jeg googlet det opp,fant jeg ut av at det var verdt 11 000 kr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå