thaldo Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hei. I dag sluttet min BD390 å spille Blu ray - så jeg er på utkikk etter en ny. 1. Har ikke planer om å bytte TV på en tid - så 3D er uaktuelt. Min forsterker er noe gammel, så ikke noen True HD eller HDMi inngang. Dog har den optisk. 2. Jeg har en 42 " Panasonic Plasma TV - som er kun 720p (HD ready) 3. har en 5.1 lydanlegg - små høytalere (HK sett) i stuen. 4. Har kablet nettverk 5. Finner bare tester på 3D klare eller 3D spillere - så ønsker anbefalinger Vurderte en mediaPC (Stue PC) men PC'en på kontoret står på hele døgnet så ender opp med en Blu Ray med nettverksstøtte (kan lese filer og musikk fra vanlig PC med Win7) Trenger derfor en Blu-ray spiller Så kort og godt ? Anbefalinger for en penge for under 2000 kr ? Takk for hjelp Endret 10. juli 2011 av thaldo Lenke til kommentar
thaldo Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Glemte å legge til at denne hjemmenettverkt løsningen på BD390 fungete aldri. Ønsker at den fungerer godt på ny maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå