DementedAlbino Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg er ganske plaget med innbrudd i kjellerboden her hvor vi bor, og jeg mistenker at det er noen andre i samme oppgang som står bak da de tydeligvis enkelt kommer seg inn i kjelleren. I tillegg har det nå i det siste vært mange innbrudd i postkassene i oppgangen. Så da vil jeg gjerne finne ut hvem som står bak å få levert inn bilde utav vedkommende for å få slutt på dette og få de ut i fra huset. Så da leter jeg etter et lite og billig kamera som starter så snart der er bevegelse. Det er tilgang til wifi både der hvor postkassene er og i kjellerboden, så da må kameraet kunne lagre direkte på serveren som går på samme nettet. Nå vil jeg ikke ha noen store utgifter på dette, og vil bare ha bra nok bilde til å kunne identifisere vedkommende. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe noe slikt? Dealxtreme kanskje? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Du vet at et sånt bilde ikke vil være gyldig bevis hvis det ikke er advarselsskilter om overvåkning, forresten? Vel - såvidt jeg vet er loven sånn, i alle fall. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Bare sett opp en stol i kjellern og sett verdifulle ting der. så sitter du å camper i stolen til tyven kommer Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vel å merke hvis du sitter inne i boden! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 ta litt krigsmaling i trynet Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Du vet at et sånt bilde ikke vil være gyldig bevis hvis det ikke er advarselsskilter om overvåkning, forresten? Vel - såvidt jeg vet er loven sånn, i alle fall. Kan vel alltids henge opp en litt skjult lapp et sted:p Men så lenge jeg får vite hvem det er som står bak så bryr jeg meg ekstremt lite om dette holder som bevis eller ikke, og slike skilter er vel kun dersom det er kontinuerlig filming, og ikke når kamera aktiveres ved bevegelse? Men er der noen som vet om noen billige og gode løsninger til dette? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Netthandelen har titt og ofte auksjoner på både trådløse og IP-kameraer (tomt), følger du med i en periode så kan du få tak på et av disse for et par hundrelapper. Hva med og bruke et Webkamera eller et viltkamera ? Endret 10. juli 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå