Gå til innhold

BK: Moderne markiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he det er nokk lenge siden det ble solgt markiser her ja, et flott bilde

fra svunnen tid :)

Jeg var også av den meningen av at det var lenge siden. Men i følge flere Haldensere jeg har snakket med, så er den butikken faktisk fortsatt åpen på hverdager ...

Om jeg skal tro dem; det er en annen sak :)

Lenke til kommentar

Et veldig så fotogent gammelt bygg dette, med en god porsjon komisk innslag.

Antar du ikke har dempet sat. på huset - men at dette er nær 100% naturlig eksponert, uansett kledelig med de falmede og slitne fargene. Ang. komp. og utsnitt gjelder jo stort sett at midtstilling bør unngås, men skjønner at i dette tilfellet lar det seg vanskelig gjøre uten å få med elementer som ikke hører med.

Lenke til kommentar

He he det er nokk lenge siden det ble solgt markiser her ja, et flott bilde

fra svunnen tid :)

Jeg var også av den meningen av at det var lenge siden. Men i følge flere Haldensere jeg har snakket med, så er den butikken faktisk fortsatt åpen på hverdager ...

Om jeg skal tro dem; det er en annen sak :)

Butikken er som nevnt open på hverdager ja. Utrolig nok.

Jeg var inne der i våres og det er en stund siden de pusset opp inne også;)

Lenke til kommentar

Et virkelig blinkskudd:)

Bildet forteller en vemodig historie, med mellankolske og anakronistiske undertoner.

Kaller dette anakronistisk, fordi det nesten ikke er mulig å tro at dette tilhører nåtiden.

Det eneste jeg tenker på er at du kunne brukt et polafilter for å elleminere speilingen i vinduet og i døren

Lenke til kommentar

Ang. komp. og utsnitt gjelder jo stort sett at midtstilling bør unngås, men skjønner at i dette tilfellet lar det seg vanskelig gjøre uten å få med elementer som ikke hører med.

Du vil nok oppdage at det er en regel (av mange) jeg bryter ofte :) Akkurat her var det lite annet å gjøre.

Det eneste jeg tenker på er at du kunne brukt et polafilter for å elleminere speilingen i vinduet og i døren

Godt forslag. Polafilter står på listen ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...