tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Moderne markiser Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Et flott motiv. God bearbeiding som passer til motivet. Fint bilde. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 He he det er nokk lenge siden det ble solgt markiser her ja, et flott bilde fra svunnen tid Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 He he det er nokk lenge siden det ble solgt markiser her ja, et flott bilde fra svunnen tid Jeg var også av den meningen av at det var lenge siden. Men i følge flere Haldensere jeg har snakket med, så er den butikken faktisk fortsatt åpen på hverdager ... Om jeg skal tro dem; det er en annen sak Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Et veldig så fotogent gammelt bygg dette, med en god porsjon komisk innslag. Antar du ikke har dempet sat. på huset - men at dette er nær 100% naturlig eksponert, uansett kledelig med de falmede og slitne fargene. Ang. komp. og utsnitt gjelder jo stort sett at midtstilling bør unngås, men skjønner at i dette tilfellet lar det seg vanskelig gjøre uten å få med elementer som ikke hører med. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 He he det er nokk lenge siden det ble solgt markiser her ja, et flott bilde fra svunnen tid Jeg var også av den meningen av at det var lenge siden. Men i følge flere Haldensere jeg har snakket med, så er den butikken faktisk fortsatt åpen på hverdager ... Om jeg skal tro dem; det er en annen sak Butikken er som nevnt open på hverdager ja. Utrolig nok. Jeg var inne der i våres og det er en stund siden de pusset opp inne også Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Et virkelig blinkskudd:) Bildet forteller en vemodig historie, med mellankolske og anakronistiske undertoner. Kaller dette anakronistisk, fordi det nesten ikke er mulig å tro at dette tilhører nåtiden. Det eneste jeg tenker på er at du kunne brukt et polafilter for å elleminere speilingen i vinduet og i døren Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Fint og fortelende bilde,+for det enda var i bruk:) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Ang. komp. og utsnitt gjelder jo stort sett at midtstilling bør unngås, men skjønner at i dette tilfellet lar det seg vanskelig gjøre uten å få med elementer som ikke hører med. Du vil nok oppdage at det er en regel (av mange) jeg bryter ofte Akkurat her var det lite annet å gjøre. Det eneste jeg tenker på er at du kunne brukt et polafilter for å elleminere speilingen i vinduet og i døren Godt forslag. Polafilter står på listen ... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Nja - ettersom bildet ble tatt rimelig vinkelrett på bygningen ville ikke polafilter hatt såå mye å si her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg