Macklemore Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei internettet på laptopen min har plutselig stoppet... så jeg prøvde med kabel og da funker det? det funker trådløst på PS3 Ipoden og en annen pc... når jeg går inne på nettverket vårt står det: No internet acess? hva er det... please svar fort! kabelen er bare 1 meter lang -.- Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Har du prøvd å reparere tilkoblingen? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Med det så mener du? er helt noob Jeg tok med laptopen til en venn for å koble til trådløst der, det funka heller ikke Btw jeg sletta Hamachi idag. etter det så slutta internettet og funke. har det noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det burde ikke ha noe å si, prøvd å legge inn driverne på nytt? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Det er? Srry at jeg er så dårlig på dette her Men pappa er 3 timer unna og kan ikke hjelpe meg og moren min har enda mindre peiling -.- Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Har du slått ruteren av og på? Bruker å fungere... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Gjort det mange ganger har også restarta den andre boxen som er kobla til rutern hvis du skjønner Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Har du forresten slått pcen av og på? isåfall bør du repare tilkoplingen som en over meg sa. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 har boota ja... hvordan reparere tilkoblingen? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Høyreklikk på ikonet for nettverkstilkoblingen? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Når du fjernet Hamachi, så regner jeg med at det ødela winsock samtidig. Dette kan skje ved fjerning av enkelte programmer som tar kontroll over nettverk. Du kan reparere den ved å laste ned og kjøre denne: http://go.microsoft....?linkid=9664547 Endret 9. juli 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Tusen takk der funka det Har ikke hatt tid til å siifra før nå! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Lite tips: Klikk løst på toppen av siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå