Dufen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hei, jeg plages i Word 2007... Om jeg skriver masse uten å bruke ENTER så hopper ikke markøren over en linje men det jeg skriver blir skrevet på linjen rett under. Om jeg så trykker på Enter så hopper den sa***s markøren over en linje slik at det blir mellomrom mellom linjene... Slik at om jeg skriver eksempelvis dette med å bruke enter blir det seende noe sånt ut... Mandag: lese Tirsdag: jobbe Onsdag: lese og jobb Torsdag: jobbe Om jeg derimot holder inne space slik at den ikke hopper over en linje blir det seende slik ut Mandag: leseTirsdag: jobbe Onsdag: lese og jobb Torsdag: jobbe Hva i HE****E er det jeg gjør feil? Endret 9. juli 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Dette er vanlig oppførsel. Et trykk på enter gir et nytt avsnitt - ikke linjeskift. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Prøv shift+enter så hopper den til neste linje Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Prøv shift+enter så hopper den til neste linje Sweet, det funka fint ja Takk så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå