Mystikus Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Nå klokken 21:30 har jeg problem med å få lastet opp bilde og lurer på om det er flere som har merket noe til det samme Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Nå klokken 21:30 har jeg problem med å få lastet opp bilde og lurer på om det er flere som har merket noe til det samme Jeg hadde problemer tidligere i dag. Da brukte jeg Firefox. så byttet jeg til IE, det kan jo være tilfeldigheter, men da gikk det bra. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Nå klokken 21:30 har jeg problem med å få lastet opp bilde og lurer på om det er flere som har merket noe til det samme Jeg hadde problemer tidligere i dag. Da brukte jeg Firefox. så byttet jeg til IE, det kan jo være tilfeldigheter, men da gikk det bra. Jeg har Mac og anvender Safari, men det kan jo være serverproblem på gang. Ser at ingen har lastet opp på 2 timer minst Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Gikk greit for meg. Testet akkurat nå. edit: Ettersom det er en test server, så kan det hende at den får litt mye å tygge på innimellom. Så feiler det, kan det være verdt å vente en 5-10m minutter for man prøver igjen. Endret 9. juli 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Nå klokken 21:30 har jeg problem med å få lastet opp bilde og lurer på om det er flere som har merket noe til det samme Hva er det som skjer når du prøver å laste opp bilde? Du kan prøve å logge ut, slette alle cookies og logge inn igjen. Det har hjulpet meg tidligere med forumrelaterte problemer. Endret 9. juli 2011 av A-Jay Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Nå klokken 21:30 har jeg problem med å få lastet opp bilde og lurer på om det er flere som har merket noe til det samme Hva er det som skjer når du prøver å laste opp bilde? Du kan prøve å logge ut, slette alle cookies og logge inn igjen. Det har hjulpet meg tidligere med forumrelaterte problemer. Takk for rådet, for etter å ha nullstilt Safari så fungerte opplastingen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Nå klokken 21:30 har jeg problem med å få lastet opp bilde og lurer på om det er flere som har merket noe til det samme Har hatt tidvise problemer med det samme de siste dagene. Får av og til en rød feilmelding med tekst om "Velg en annen filtype". Fant ut at hvis jeg logget av gikk ut av nettstedet for så å logge på igjen, ja da går det greit.... Er vel sikkert noen startproblemer her inne vil eg tru... Endret 9. juli 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Nå klokken 21:30 har jeg problem med å få lastet opp bilde og lurer på om det er flere som har merket noe til det samme Har hatt tidvise problemer med det samme de siste dagene. Får av og til en rød feilmelding med tekst om "Velg en annen filtype". Fant ut at hvis jeg logget av gikk ut av nettstedet for så å logge på igjen, ja da går det greit.... Er vel sikkert noen startproblemer her inne vil eg tru... Angående feil filtype så har ikke jeg opplevd det, men hvem vet hva framtiden vil gi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg