Tabris Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Bildet er tatt med mobilkamera, så kvaliteten kunne selvsagt vært bedre. Jeg har croppet og lagt på litt saturation i Photoshop. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 En god ide; men ikke helt gjennomført. Hvis du hadde hatt glasse lengre til venstre, så hadde vi fått en litt mer behagelig komposisjon samtidigsom vi hadde sett hele skyggen av glasset. I tillegg er glasset skjevt. Selv om det er fra et mobil-kamera så er det lov å finpusse på bildet etterpå Jeg ville nok gitt bildet litt mer kontrast, og en lett oppskarpning. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Takk for fin tilbakemelding! Jeg er enig i at jeg burde fått med hele skyggen, og at glasset står skjevt. Ellers prøvde jeg å endre litt på kontrast og farger, og føler det ser litt bedre ut nå. Versjon 2: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det hjalp,det. Håper vinen smakte Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg synes bildet ble bedre, men kanskje også litt mer kornete. Men må si meg fornøyd med det, på tross av de feilene som er. Og, ja, det gjorde den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå