ALI Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hei jeg skal kjøpe mobil men lurer hvilken jeg skal kjøpe, Siemens M55 eller SonyEricsson T68i? Er det andre mobiler i samme prisklasse? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Trenger du Infrarød? Eller vil du heller ha en bedre skjerm? Trenger du Bluetooth? Eller vil du ha Java og poly-toner? Infrarød og Bluetooth på T68i Bedre skjerm, Java og polytoner på M55 Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kan man bruke m55 som modem? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kan man bruke m55 som modem? ja, med datakabel Lenke til kommentar
larseko Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kan man bruke m55 som modem? ja, med datakabel Vil den da bruke GPRS eller GSM? Opplevde på min T65 at datamodemet bare brukte GSM, mens WAP kunne benytte seg av GPRS. Er ellers M55 en behagelig telefon å taste på etc.? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 kan man bruke m55 som modem? ja, med datakabel Vil den da bruke GPRS eller GSM? Opplevde på min T65 at datamodemet bare brukte GSM, mens WAP kunne benytte seg av GPRS. Er ellers M55 en behagelig telefon å taste på etc.? du kan velge om du vil bruke gsm eller gprs. det om den er behagelig å taste på er vel litt individuelt. jeg syns den er sånn passe. s55 er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå