Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Hjelp ang kjøp av nytt anlegg

Anbefalte innlegg

Hei! Har lyst på mer trøkk i i bilen så jeg tenkte jeg skulle montere en subwoofer med innebygget forsterker, men lurte på om denne vil fungere greit til min originalspiller? Siden det står at den passer perfekt til et originalt lydanlegg.. Lurer også på hva mer jeg har behov for av ledninger osv. Har ikke peiling på bil eller lydanlegg så tenkte det var noen her som hadde peil :) Jeg skal få en til og gjøre jobben, men da må jeg vite hva jeg skal bestille :p

Har en Skoda Octavia 2005 modell.

Endret av aR_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har i det minste valgt riktig når det kommer til aktiv sub, for den der er bra. Og ja, den passer til alle typer anlegg. Har du ikke linjeutganger på spilleren din, så bruker du utgangene til bakhøyttalerene. Du vil selvfølgelig trenge kabler til forsterkeren, strøm (husk sikring ved batteriet) og jord. Du vil også trenge høyttalerkabler fra subens innebygde forsterker, fram til fronthøyttalerene.

Lenke til kommentar

Du har i det minste valgt riktig når det kommer til aktiv sub, for den der er bra. Og ja, den passer til alle typer anlegg. Har du ikke linjeutganger på spilleren din, så bruker du utgangene til bakhøyttalerene. Du vil selvfølgelig trenge kabler til forsterkeren, strøm (husk sikring ved batteriet) og jord. Du vil også trenge høyttalerkabler fra subens innebygde forsterker, fram til fronthøyttalerene.

Ok, takk :) Holder det med dette Kabelsettet da?

Endret av aR_
Lenke til kommentar

Da har jeg fått subben, men er det noen andre som har montert anlegg i en octavia? Åssen fikk dere strøm fra batteriet og bak til subben? Det er jo ikke noe kanaler på siden? Og selve spilleren, åssen får du den ut? Prøvd og ta en flat skrutrekker og "lirke" den ut, men kommer ingen vei. Vil liksom ikke ta i for hardt heller :S

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...