Larssa Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei noen som synes BruteForce ser tøft ut?? Synes det ser dritt tøft ut! 3spillere på lag å greier å V _LEV_ L Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 meh.. brute force er ok nok, men ingenting revolusjonerende. ville heller valgt knights of the old republic hvis det stod mellom de to. her har du også kontroll over alt fra 1-3 personer, et vell av våpen og duppedingser, og attpåtil en fengende storyline (noe man ikke kan si om brute force ) Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hey! Brute Force ser unektelig ganske ok ut, men det er faktisk rimelig kjedelig. De fleste mission'enene går ut på akkurat det samme: drep alle, eller drep en spesiell person eller tó. Story'en er direkte skamkjedelig når jeg tenker meg om. Faktisk såpass at jeg skipper cutscene'ene (mission briefing'en). Jeg spiller det bare litt nå for å bli ferdig med det. Men, selvsagt, det er bare min mening. Have a nice weekend, m8! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå