NeEeO Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hallo! Noen som har noen anbefalinger til kveldens beste filmer? Jeg likte filmen vancinity som gikk igår kveld, men syntes den var litt for kort :/ Det var en skrekk film da, (Men ikke så intenst) . Anbefaler dere filmer som skal gå nå ikveld? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Du kan prøve Glass House. Går på TV3 i halv tolv-tiden. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 IMDb sier thriller. Nå er det endel år siden jeg så filmen, så jeg husker ikke helt selv hva som skjer. http://www.imdb.com/title/tt0221218/ Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 den var litt bra, slutten var best Litt lite ection da ..Men det gjør ingenting, neste gang vil jeg ha lissom litt mer spenning Så, noen filmer dere anbefaler til Neste Kveld? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Vel, jeg sier ikke at den var dårlig heller. den var bra, mn kunne ha vært mer spenndene i begynnelsen. ellers var det ganske greit. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 så, hva er denne kveldens beste thriller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå