smort1 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 BaloonMood! Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hvem bryr seg om bassengvoktere Morsom vinkel og fine linjer. Jeg ville nok a skrudd opp kontrasten noe og så ville jeg ha rettet opp bildet slik at flisene på venstre side er parallelle vi får inntrykk at overflaten er horisontal. edit: Å rette opp eetter flisene på venstre side viser seg å blir for mye. Endret 9. juli 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Fint stemningsbilde,+for at vi "voksne" leker litt:) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 HeHe he stilig, voksne må også få lov å delta i leken Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Link til bildet Et artig undervannsbilde med ballonger som minst må være fyllt med tungtvann Skulle gjerne sett litt mere trøkk i farger og kontrast Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ny vurderinger inIkke minde en vakker og ekte: Mye fine smile fjes Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Hvem bryr seg om bassengvoktere Morsom vinkel og fine linjer. Jeg ville nok a skrudd opp kontrasten noe og så ville jeg ha rettet opp bildet slik at flisene på venstre side er parallelle vi får inntrykk at overflaten er horisontal. edit: Å rette opp eetter flisene på venstre side viser seg å blir for mye. Takker ! Trengs nok ekstra mye kontrast under vann ja. Alt blir liksom "nedtonet".... Må nok til med litt kreativ redigering på sådanne bilder. Når jeg kommer i det rette Element om ikke så alt for lenge skal det nok bli fart på sakene..... Funderte litt på beskjæring/ev. oppretting, men fant ikke noen av justeringene "helt riktig" i noen av forsøkene. Vinkler og alt blir jo ikke helt som de skal være når lyset brytes i vannet.... Fint stemningsbilde,+for at vi "voksne" leker litt:) TAkker! Er alltid leken jeg vettu... HeHe he stilig, voksne må også få lov å delta i leken TAkker! Jeg blir iallefall "alltid" med på leken. Er ikke vannmann for ingenting vettu... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Link til bildet Et artig undervannsbilde med ballonger som minst må være fyllt med tungtvann Skulle gjerne sett litt mere trøkk i farger og kontrast Takker! Alt blir liksom "nedtonet" under vann, men med det rette Element snart installert skal det nok bli orden på sakene (må bare få meg PC som takler programmet først) .... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Ny vurderinger inIkke minde en vakker og ekte: Mye fine smile fjes Takker! En god ting kan ikke sies for ofte heter det vel..... :sleep: :sleep: Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Et artig og orginalt "feriebilde" Savner litt kontrast og litt mer punch i farger og lys. Bildet virker litt overeksponert. Men det er kanskje ikke så lett å justere blenderåpning og eksponeringstid under vann Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Må da være vannballonger, dette her. Uhm - "undervannballonger", mener jeg. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ny vurderinger inIkke minde en vakker og ekte: Mye fine smile fjes Takker! En god ting kan ikke sies for ofte heter det vel..... :sleep: :sleep: Ja det kan du sei Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Et artig og orginalt "feriebilde" Savner litt kontrast og litt mer punch i farger og lys. Bildet virker litt overeksponert. Men det er kanskje ikke så lett å justere blenderåpning og eksponeringstid under vann Takker! Ser det med både kontrast og farger (iallefall når jeg er under vann) Holder jeg pusten lenge nok så skal jeg nok greie det og. Foreløpig går det på Auto.... Må da være vannballonger, dette her. Uhm - "undervannballonger", mener jeg. Takker! Iallefullafall ballonger under vann/i vann/med vann osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg