Toffypops Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Noen ganger...kanskje 1 til 2 ganger i uka så begynner skjermbildet å først bli skikkelig mørkt, og så ZOOMER hele skjermbildet inn og ut....før det kanskje roer seg ned igjen etter 30sek-1min... Har en gammel 21" HITACHI CRT.......den greier max 1280x1024x32bitx60Hz i følge dokumentasjonen....en gammel skjerm med andre ord....jeg har ikke installert drivere for denne, og bruker den uten problemer i samme oppløsning men i 75Hz..... Uansett oppløsning så merker jeg også gulrøde striper på skjermen...midt på og til venstre del av den... Bør jeg begynne å spare opp til en Eizo 21"?......eller vil denne jeg har nå overleve til neste sommer når jeg får feriepengene?..... :o /Bårdy Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 har du CRT eller LCD skjerm da? hvis du har CRT så ville jeg anbefalt at du kjøper deg en LCD skjerm. f. eks en 17 eller en 19 tommers LCD, de er rå fine å se på. jeg har selv en 17 tommer LCD skjerm den er kjempe fin. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jippi!!! Snart bare to uker til skolestart... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Og jeg skal begynne i 1 gym på persbråten skole(vestkant) når jeg kommer fra østkanten,jeg kommer til å bli godt tatt imot du. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Høres ut som at den sliter litt, jeg ville begynnt og spare. Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 LCD? TFT??...no friggin way... Ikke snakk om å skal ha ghosting i spill.....LCD suger mann!!!!....kan ikke fordra det.....her skal det være CRT 21" eller bedre for alle penga!!... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jippi!!! Snart bare to uker til skolestart... Jippi 10 (TI) dager til skolestart Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 altså......nytter ikke å prøve å nå 50 poster for konkurransen med å poste masse greier i alle treads...det står i reglene....så ikke snakk om skole her folkens! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 altså......nytter ikke å prøve å nå 50 poster for konkurransen med å poste masse greier i alle treads...det står i reglene....så ikke snakk om skole her folkens! Øh, den eneste som ikke har 50 poster her er du... Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 japp..jeg boikotter konkurransen for å komme med en så STUPID regel!.... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 altså......nytter ikke å prøve å nå 50 poster for konkurransen med å poste masse greier i alle treads...det står i reglene....så ikke snakk om skole her folkens! Øh, den eneste som ikke har 50 poster her er du... Se bedre etter... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 altså......nytter ikke å prøve å nå 50 poster for konkurransen med å poste masse greier i alle treads...det står i reglene....så ikke snakk om skole her folkens! Øh, den eneste som ikke har 50 poster her er du... Se bedre etter... Hadde jeg vært deg Toffypops, så hadde jeg begynt å spare ganske kjapt.. den skjermen høres IKKE god ut.. Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 det var det jeg var redd for..vel..vel... Takk for alle innslag Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 LCD? TFT??...no friggin way...Ikke snakk om å skal ha ghosting i spill.....LCD suger mann!!!!....kan ikke fordra det.....her skal det være CRT 21" eller bedre for alle penga!!... Jorden kaller... Vet ikke om du har lest så mange LCD-reviews i det siste men de er absolutt ikke så gale lengre som de en gang var. Film og spill går helt greit etter min mening. (klarer ikke å se noe ghosting i hvertfall, selv på en 25ms skjerm.) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 LCD? TFT??...no friggin way...Ikke snakk om å skal ha ghosting i spill.....LCD suger mann!!!!....kan ikke fordra det.....her skal det være CRT 21" eller bedre for alle penga!!... Jorden kaller... Vet ikke om du har lest så mange LCD-reviews i det siste men de er absolutt ikke så gale lengre som de en gang var. Film og spill går helt greit etter min mening. (klarer ikke å se noe ghosting i hvertfall, selv på en 25ms skjerm.) Pappa har en ganske ny Samsung LCD skjerm som er av de bra merkene, og den ghoster.. Det er elendig å spille FPS spill på en LCD skjerm. Når det er snakk om FPS spill så har ikke dagens LCD skjermer sjans mot CRT. Vet ikke helt hva du mener er ghosting, men hvis jeg spiller CS på maskinen til pappa og snur meg fort, så er det mer uklart enn det hadde vært hvis jeg hadde snudd meg fort på en CRT skjerm. Og jeg som er CS frelst må ha det klart når jeg snur meg og, ikke bare når jeg står stille og snur meg litt. Lenke til kommentar
kongkrone Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Høres ut som om du har et høyspenningsproblem... dårlig kontakt? Har du prøvd å rappe til skjermen mens det pågår? hvis det hjelper kan du jo snike deg inn på strategiske steder med en loddebolt.... Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Ahem..å åpne skjermen å risikere å spasme til i 50.000 volt er ikke akkurat noe jeg vil forbinne med risk-taking...hehe :o Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Ahem..å åpne skjermen å risikere å spasme til i 50.000 volt er ikke akkurat noe jeg vil forbinne med risk-taking...hehe :oDu trenger jo ikke åpne den når den står på da. Etter et par minutter etter du har slått den av har spenningen forsvunnet. PS. det er ca 25.000V ikke 50.000, altså ikke mer dødelig enn disse selvforsvarsvåpnene enkelte paranoide damer har i veska. Lenke til kommentar
boza Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 LCD? TFT??...no friggin way...Ikke snakk om å skal ha ghosting i spill.....LCD suger mann!!!!....kan ikke fordra det.....her skal det være CRT 21" eller bedre for alle penga!!... Jorden kaller... Vet ikke om du har lest så mange LCD-reviews i det siste men de er absolutt ikke så gale lengre som de en gang var. Film og spill går helt greit etter min mening. (klarer ikke å se noe ghosting i hvertfall, selv på en 25ms skjerm.) Pappa har en ganske ny Samsung LCD skjerm som er av de bra merkene, og den ghoster.. Det er elendig å spille FPS spill på en LCD skjerm. Når det er snakk om FPS spill så har ikke dagens LCD skjermer sjans mot CRT. Vet ikke helt hva du mener er ghosting, men hvis jeg spiller CS på maskinen til pappa og snur meg fort, så er det mer uklart enn det hadde vært hvis jeg hadde snudd meg fort på en CRT skjerm. Og jeg som er CS frelst må ha det klart når jeg snur meg og, ikke bare når jeg står stille og snur meg litt. ' Elendig å spille FPS spill på LCD skjerm? Spiller CS nesten hverdag på en 17" LCD, med et Geforce 4 4200 Ti, og synes det går veldig bra for min del, kanskje du burde sjekke åssen skjermkort og hva instillingene på din pappas pc...? Folk som mener at dem ikke klarer å spille på LCD skjerm, er enten veldig kresne, dårlig syn, eller så er de rævva i det aktuelle spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå