pakka Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hei Jeg sliter med å få min Telio touch til å fungere bak en D-link DIR 635. Når jeg kobler den via kabel direkte til modemet kobler den opp telefon, men over wifi får jeg ikke telefondelen til å koble seg opp. Noen som har hatt liknende problemer eller vet hva det kan skylles? Endret 9. juli 2011 av pakka Lenke til kommentar
Diezel Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Har samme problemet. Telio kan ikke gi noe god svar. Du kan prøve dette: Under ADVANCED | FIREWALL SETTINGS - ta bort hakene på SIP og ENABLE SPI. Det var rådet Telio kom med. Men det nyttet ikke. Prøv dette: 1) Bruk kablet tilkobling. 2) La skjermen stå på TELEFON 3) Dra ut nettkabelen (la strømmen stå i). Vent minst 10 minutter før du setter inn nettkabelen. Det virker i 3-4 timer. Deretter kommer melding om oppdatering og forbindelsen brytes, og du må gjenta prosedyren. Men det løser ikke problemet. Vennligst gi beskjed her om du finner løsningen. --- OPPDATERING: Å gi DMZ på telefonen nytter heller ikke. Endret 18. juli 2011 av Diezel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå