reor Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 I forbindelse med etablering av strenger og svar her på HW skjer flg. stort sett.: Svar blir lagt inn og er lesbart når strengen åpnes der man forventer det. Ovennevnte høres forhåpentligvis enkelt og greit ut, men ved kommentarer fra kun en person er det endringer sammenlignet med ovennevnte. Eksempel: Jeg leser en streng og kommentarene kommer på rekke og rad der de forventes å komme. Men så kommer aktuell person med kommentar og ved åpning av strengen etterpå er den tom tilsynelatende, men scroller man 10 meter kan man lese strengen. Hva som gjør denne forskjellen er interesant å finne ut av. Jeg har vært i PM kontakt med vedkommende som påstår at årsaken er at jeg har virus som kun gjør seg gjeldende når kommentar fra vedkommende skal leses. Grunnen til at strengen er blitt plasert her skyldes påstand om virus. Mitt virusprogram blir forøvrig fortløpende oppdatert og har ikke gitt virusvarsel med hensyn til andre brukere. Brukernavnet til den andre vil kun komme som PM til personer som virker å ha preiling på problemstillingen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hvis problemet kun er relatert til forumet så kan det være noe problemer med forumet, ev høre med administratorene, f.eks TSP, som sies å være den mest tekniske. Eller å starte en tråd på trackeren. Jeg tror ikke du har virus, og det er rart at dette kun skulle gjelde poster som jeg har postet i. Jeg bruker chrome 14 med windows 7 og kodingen er vestlig iso 8859-1. Endret 9. juli 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå