-Léon- Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg hadde veldig store forhåpninger til TDU 2, siden jeg elsket TDU 1 så ville jeg tro at 2eren ville bli enda bedre. Ble også veldig imponert over trailerene jeg såg av spillet, såg rett og slett nydelig ut. Men nå har jeg spilt i noen par timer og er veldig skuffet over noen par ting. Veldig dårlig voiceacting Grafikken på NPCene var ikke så veldig mye å skryte av. Må se alle cutscens, noe som kan være forferdelig siden man må høre på de elendige voiceacting. Bilene beveger seg veldig merkelig, men har ikke prøvd ut så mange biler enda. Når jeg sier merkelig så oppfører ingen av bilene seg slik som feks de gjør i Forza Motorsport/GT5/PGR4, hvis noen av dere har spilt de spillene så regner jeg med dere forstår hva jeg mener. Har ikke kjørt så veldig mange forskjellige biler men så langt så oppfører de seg veldig merkelig på veien, kan ikke huske at det var slik i TDU1. De få positive tingene jeg har funnet må være; "Open world" slik at du treffer på andre spillere mens du kjører rundt på øyen. Det er en stoooor øy og flere mil med vei man kan utforske. Politijakt på andre spillere. Bilene ser flott ut, samme gjelder naturen. For å oppsummere så er jeg vel mest skuffet over TDU 2, kunne blitt veldig bra men jeg synes det hele var en stor skuffelse. Terningkast: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå