Gå til innhold

Kredittsjekk for å bruke mobilen i utlandet?

Anbefalte innlegg

Jeg har kontantkort fra Talkmore. Det koster 49 kroner å åpne for roaming, men det kreves kredittsjekk fikk jeg plutselig beskjed om på nettsiden. Dette passer utrolig dårlig siden jeg pga innbrudd måtte sperre kredittsjekk av mitt navn.

Utrolig tungvint og forbaska meningsløst. Jeg har jo forhåndsbetalt så hvorfor skal jeg kredittsjekkes!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jo forhåndsbetalt så hvorfor skal jeg kredittsjekkes!?

Av di du er i utlandet og nyttar andre nett enn det Talkmore kan styra og overvaka kor mykje du nyttar heile tida. Når du er på "roama" nett kan du godt nytta telefonen for ein heil del meir enn kva som her gjort opp på førehand før Talkmore er klar over det og kan stengja han.

Lenke til kommentar

Jeg har jo forhåndsbetalt så hvorfor skal jeg kredittsjekkes!?

Av di du er i utlandet og nyttar andre nett enn det Talkmore kan styra og overvaka kor mykje du nyttar heile tida. Når du er på "roama" nett kan du godt nytta telefonen for ein heil del meir enn kva som her gjort opp på førehand før Talkmore er klar over det og kan stengja han.

Ja, det har vel noe med real time å gjøre. *Sukk*, vet ikke om jeg gidder å rote med dette noe mer.

Vet du eller noen andre om det finnes noen telefonkioskkort for europa som er bra?

Lenke til kommentar

Vet du eller noen andre om det finnes noen telefonkioskkort for europa som er bra?

Diverre - nyttar sjølv met Skype frå eit hotellrom eller ein arbeidsplass på reise. Ellers er eg sjølv langt meir tilhengjar av e-post enn telefonar på reise, og MÅ nokon nå meg (eller eg dei) utanom når eg er å få tak i på Skype, har eg ein mobiltelefon. Det er ellers fullt mogeleg å få kjøpt lokale kontantkort rett over disk mot ein kopi av passet i ein heil del land med litt velutvikla GSM-nett. Det kostar sjeldan mykje meir å ringja Noreg med dei enn med det vanlege kortet, det kostar mindre å ta ein lokalsamtale (og så slepp du 00XXX før alle nummer og). Har du operatørlåst mobiltelefon har du sjølvsagt eit problem, men dei billegaste frie telefonane kostar 300-400 kr i ulåst utgåve og er fullt tenlege til reisebruk. Etter 24 timar frå du kom til eit land er du altså mykje truleg oppe og går på telenettet med ein slik telefon i bagasjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...