Gå til innhold

Slik jobber nettets nye supsersvindlere

Dufen

Anbefalte innlegg

I forbindelse med DB.NO sin artikkel i dag ønsker jeg å fortelle om en svindel jeg ble forsøkt utsatt for.

Dette som DB skriver om er ikke nytt, men dog...

Jeg ble for tre år siden oppringt av en dame som sa hun jobbet for etellerannet securities i Roma og at hun ville informere om aksjer og hun var meget klar på at hun var på utkikk etter klienter.

Hun hadde funnet meg i Brreg.no siden jeg har et enmannsforetak. Som forøvrig ikke er i drift lengre.

Jeg hørte etter og det hun sa gjorde til at jeg skjønte at hun HADDE faktisk peiling på hvordan aksjemarkedet fungerer og at hun hadde jobbet med dette en stund.

Hun satt å lette etter investorer til noe "spesielt", det var en spesiell gullgraverbedrift hun ville ha meg til å investere i.

Det gullgraverfirmaet hadde funnet en åre som var større enn noen hadde funnet før.

Dette var jo i finanskrisetider og det er da 2 ting som er verdt noe, råvarer og eiendom (om man sitter ut) så jeg syntes at DET "made sence" men var allerede skeptisk.

MEN, (det er bestandig et men) hun pushet veldig på og det som trigga alarmen min var at hun stressa sånn med det, hun ville ha et umiddelbart innskudd på minimum 50.000 NOK for å kjøpe seg inn i bedriften og få videre lov til å kjøpe flere aksjer.

Man er da ikke dum, hvem overfører 50k uten sikkerhet? Det gikk av alle slags alarmer og jeg sa jeg var opptatt og at hun måtte ringe tilbake. Det gjorde hun til gangs.

Jeg hørte etter å jattet med med mye mhm og jaha ok o.s.v...

Den 6. gangen hun ringte sa jeg at: Nei, jeg tror nok ikke dette er noe for meg (Hun hadde nå snakket med meg i totalt sikkert to timer over det tidsrommet vi hadde kontakt) og at jeg ikke hadde tro på gull som noe som kom til å være noe.

Da ble hun rasende og spurte om jeg virkelig VAR interessert, hun hadde tross alt brukt to timer på meg for noe som kunne gjøre meg uendelig rik...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

......hun hadde tross alt brukt to timer på meg for noe som kunne gjøre meg uendelig rik...

Virker det for godt til å være sant så er det for godt til å være sant.

Og hvorfor skulle hun gi andre muligheten i stedenfor å bare ta den selv om den er så gullkantet! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det sies også at "det fødes en idiot hvert sekund", så det er nok dessverre marked for svindel for all fremtid også.

Lenke til kommentar

Det er mulig jeg er paranoid (eller smart? :p ), men jeg hadde ALDRI latt meg lure av noe sånt. Jeg blir faktisk litt provosert over at folk kan la seg lure! Samtidig så er det utrolig synd, og jeg håper samtlige av disse svindlerne blir kastet dypt ned i avgrunnen av et rottent fengsel.

Lenke til kommentar

Det er mulig jeg er paranoid (eller smart? :p ), men jeg hadde ALDRI latt meg lure av noe sånt. Jeg blir faktisk litt provosert over at folk kan la seg lure! Samtidig så er det utrolig synd, og jeg håper samtlige av disse svindlerne blir kastet dypt ned i avgrunnen av et rottent fengsel.

Eg seier meg på ingen måte usamd i dette, men er samstundes realist nok til å innsjå at det er langt fleire som tener gode penger ved slikt svik enn som hamnar i fangeholet. Difor er og tilgangen på nye svindlarar endelaus. Diverre er mange nok godtruande nok til at dette VERT butikk.

Me driv ellers sjølv næring, og eg har truleg høyrt frå same svindlaren som Doofenschmitz fortel om. Skilnaden var at då var det ei platinagruve det gjekk i (gullgruveplata var truleg utsliten og oppbrukt :D). Hadde ikkje vedkomande då presentert seg som forretningsven til ein namngiven person i eit namngjeve firma (eit firma og ein person som me faktisk HAR litt å gjera med) og med melding om at ho var tilrådd av han å ringja oss, hadde den telefonen aldri kome lengre enn til sekretæren, som godt veit koss seljarar skal håndterast. (Krav om fyldig e-post om kven seljaren er kven han representerer og kva han har å by som kan tenkjast å interessera + ei e-postadresse for evt kontakt om møteavtale, ringjer han sjølv på ny skal han bitast hovudet av på telefonen og på svartelista vår med EIN gong.) Her let eg henne prata - og munnen rann som foss i snøsmeltinga. (Hjå oss var målet 50000 EUR, altså det åttedoble av hjå Doofenschmitz - om valutakursar ikkje er sterkaste side skal eg ikkje seia noko om.) Pengane måtte over på flygande flekken, helst i dag og i alle fall i morgon, ellers måtte ho "diverre" sjå seg om etter andre å gi høvet. Fossen rann...

Etter at eg var passe lei påpeika eg at dette var utanfor firmaet sitt normale område, og at slikt var ein sak for styret, ikkje meg, så ho fekk ringja att om 14 dagar. Trudde sjølv eg var fri henne då , men det gjorde vesenet - mange gonger. Femte gongen var ho rimeleg sur, av di eg "ikkje greidde å få ei avgjerd". DÅ konfronterte eg henne brått i vårflaumen - med den skarpaste tunga eg hadde greidd å oppdriva på ein månad - at for ein månad sidan hadde ho påpeika at var ikkje pengane sendte innan 24 timar gjekk "gullgåsa" frå meg, no var det gått vekevis og ho var der visst endå? Sidan ho tydelegvis ikkje hadde greidd å finna nokon som ville handla "gullgåsa" hennar på dei 30 dagane var dette opplagt anten ein SÆRS lite interessant forretning eller ho sjølv gås - i alle høve ein SÆRS lite dugande seljar i eit meklarhus med SÆRS dårleg kundegrunnlag. Kva hadde ho å seia til DET?

Det vart bråstopp i taleflaumen - lenge. Etter ein høveleg pause for å kvila øyra påpeika eg så snerrande eg greidde at om me sjølv, firma X eller firma Y (to firma me har ein del med å gjera, og me visste dei og stod på lista og hadde "jamnleg" kontakt, men der eit skogsprosjekt i Amazonas) høyrde så mykje som eit "pling" på telefonen vidare frå dette "såkalla meglarhuset" gjekk saka beint til politiet - saman med opptak av dei fire siste samtalene! Så takka eg av og la på. Samtalane tok VELDIG brått slutt - i tre firma samstundes...

Eg er ellers ikkje HEILT samd med Doofenschmitz i at absolutt ALT som høyrest for godt ut til å vera sant ikkje er det. Me har sjølv oppdaga eit interessante prosjekt som i utgangspunktet var litt for godt til å vera sant, men som i 10-15 år likevel har vist seg å vera MEST så godt. Det er likevel ei viktig ting å merkja seg: Folk som har noko slikt å tilby har oftast helst problem med å selja prosjektet sitt, dei snakkar ikkje som ein foss om anna enn FAGLEG spanande ting. Dei gjev og folk rimeleg tid, og dei svarer på alle spørsmål, sjølv dei aller mest kritiske, når dei fyrst har fått tiltru til deg som "interessant mogeleg partnar", og dei hjelper ofte til sjølv å få fleire kritiske ting på bordet som og må/bør saumfarast. Folk som snakkar som Låtefossen i vårflaum og "må ha pengar NO" gjer nett det same som kataloghaiane som "inngår avtalar" berre folk opnar munnen til dei på telefonen: Spelar på overraskingsmomentet, og skal ha avgjerd (og helst opptak av henne, så ein kan saksøkjast om ein nektar å oppfylla henne etterpå!) FØR hin for tenkja.

Lenke til kommentar
Hjå oss var målet 50000 EUR, altså det åttedoble av hjå Doofenschmitz - om valutakursar ikkje er sterkaste side skal eg ikkje seia noko om

Joda, jeg vet forskjell på dollar, euro og kroner :p

(I mitt tilfelle var det norske kroner.)

Vi har nok vært utsatt for samme dame ja, alt du skriver er MEGET likt det som skjedde meg. Skulle nesten tro dama satt med et callscript/flytskjema og ringte folk...

For å dreie tråden littegrann: Jeg har mindre problemer med noen som stjeler bilen min enn folk som prøver å svindle meg på den måten som vi har skrevet om. En narkoman person som trenger penger til dop vet ikke hvem det er sin bil han stjeler, mens eksempelvis hun dama som ringte oss har sjekket oss i brreg og vet navn adresser o.l.

Hadde hun vært fysisk tilgjengelig er jeg stygt redd for at jeg hadde blitt tiltalt for særdeles grov vold...

Lenke til kommentar

Joda, jeg vet forskjell på dollar, euro og kroner :p

(I mitt tilfelle var det norske kroner.)

Det var no ikkje DEG eg tenkte på, og eg bed så mykje om orsaking om eg har ordlagt meg slik. Neidå, det var denne "meglarhustilsette". Sidan me opplevde minstesum på 50000 EUR og du 50000 kr meiner eg :). Greier ikkje ein "meglarhustilsett" å sjå DEN skilnaden, vert han/ho jo verkeleg truverdig. Men kanskje ho har fått med seg at i Noreg reknar ein lite i EUR og mest i kroner, og difor har endra - utan å sjekka vekslingskursen?

Skulle nesten tro dama satt med et callscript/flytskjema og ringte folk...

DET reknar eg då med ho gjorde.

For å dreie tråden littegrann: Jeg har mindre problemer med noen som stjeler bilen min enn folk som prøver å svindle meg på den måten som vi har skrevet om. En narkoman person som trenger penger til dop vet ikke hvem det er sin bil han stjeler, mens eksempelvis hun dama som ringte oss har sjekket oss i brreg og vet navn adresser o.l.

Etter mitt syn er boss boss same kva form ein finn det i, utan kvalitetssortering, men at det er langt meir MEDVITE kva ein slik person gjer enn ein narkoman er sikkert nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...