Gå til innhold

BK: Mose

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trives godt med form og farger her. Du har dratt godt på med både det ene og det andre, men dette er absolutt et motiv som i høyeste grad kler det. Har i grunn ikke noe mer konstruktivt å komme med, synes du har gjort gode valg i mine øyne.

Lenke til kommentar

Et enkelt motiv hvor det kreves innslag av noe ekstra for å fange seerens oppmerksomhet.

Og det lille ekstra har du i aller høyeste grad klart å tilføre bildet.

Fargene og lyset skaper liv og bevegelse i et godt komponert og godt eksponert bilde.

Ikke en gang når jeg ser bilde i full størrelse kan jeg finne noen tekniske problemer.

Well done :)

Lenke til kommentar

Vil vel påstå att lyst,gøder,er det som gjør bild her.Tror det fort hadde blitt kjedelig uten en gløen.Men vldig bra her ;)

Takker :)

Dette var fargerikt og flott :)

Takk :)

Et flott fluoriserende lys på mosen, Tor:)

Takker :)

Trives godt med form og farger her. Du har dratt godt på med både det ene og det andre, men dette er absolutt et motiv som i høyeste grad kler det. Har i grunn ikke noe mer konstruktivt å komme med, synes du har gjort gode valg i mine øyne.

Kjekt å høre,fin tilbakemelding :D

Lenke til kommentar

Et enkelt motiv hvor det kreves innslag av noe ekstra for å fange seerens oppmerksomhet.

Og det lille ekstra har du i aller høyeste grad klart å tilføre bildet.

Fargene og lyset skaper liv og bevegelse i et godt komponert og godt eksponert bilde.

Ikke en gang når jeg ser bilde i full størrelse kan jeg finne noen tekniske problemer.

Well done :)

Kjekt å høre, :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...