Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vil vel påstå att lyst,gøder,er det som gjør bild her.Tror det fort hadde blitt kjedelig uten en gløen.Men vldig bra her Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Dette var fargerikt og flott Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Et flott fluoriserende lys på mosen, Tor:) Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Trives godt med form og farger her. Du har dratt godt på med både det ene og det andre, men dette er absolutt et motiv som i høyeste grad kler det. Har i grunn ikke noe mer konstruktivt å komme med, synes du har gjort gode valg i mine øyne. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Et enkelt motiv hvor det kreves innslag av noe ekstra for å fange seerens oppmerksomhet. Og det lille ekstra har du i aller høyeste grad klart å tilføre bildet. Fargene og lyset skaper liv og bevegelse i et godt komponert og godt eksponert bilde. Ikke en gang når jeg ser bilde i full størrelse kan jeg finne noen tekniske problemer. Well done Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Vil vel påstå att lyst,gøder,er det som gjør bild her.Tror det fort hadde blitt kjedelig uten en gløen.Men vldig bra her Takker Dette var fargerikt og flott Takk Et flott fluoriserende lys på mosen, Tor:) Takker Trives godt med form og farger her. Du har dratt godt på med både det ene og det andre, men dette er absolutt et motiv som i høyeste grad kler det. Har i grunn ikke noe mer konstruktivt å komme med, synes du har gjort gode valg i mine øyne. Kjekt å høre,fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Et enkelt motiv hvor det kreves innslag av noe ekstra for å fange seerens oppmerksomhet. Og det lille ekstra har du i aller høyeste grad klart å tilføre bildet. Fargene og lyset skaper liv og bevegelse i et godt komponert og godt eksponert bilde. Ikke en gang når jeg ser bilde i full størrelse kan jeg finne noen tekniske problemer. Well done Kjekt å høre, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg