Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blizzard ødelegger internett-tilkoblingen min

Anbefalte innlegg

Som tråd tittelen forklarer, så tror jeg at Blizzard ødelegger internett-tilkoblingen min.

Når jeg skal logge meg på World of Warcraft begynner problemene allerede etter jeg har tastet inn brukernavnet mitt og jeg connecter meg opp imot spillets servere, identifisering ++. Alt går tregt og det det tar tid når jeg endelig kommer til char.siden min hvor jeg velger hva jeg skal spille og går vidre.

Loadingen derifra tar opptil 1 1/2 minutt og ikke alt er loaded ferdig når jeg kommer ingame, her er det "unknown" på alle spillere, venneliste, guild osv er blankt.

Tilkoblingen er på 11.000ms.

Det som skjer videre på datamaskinen min er at jeg får "begrenset tilkobling" på internettikonet og følger av det er selvfølgelig "connection timeout" på sider og annen programvare som krever nett.. Laptoppen min blir også kastet av det trådløse.

Jeg trodde dette kun gjalt wow, men ettersom det samme skjedde når jeg skulle laste ned StarCraft2 via Blizzard's downloader, velger jeg å tro at det er noe med blizzard sin programvare som routeren eller datan min ikke liker.

Jeg var inne på routeren igår og åpnet noen porter, rørte ingenting annet. Nå sitter jeg å vurderer om jeg skal resette den til fabrikkoppsett, men har ikke så veldig stor tro på at det kommer til å hjelpe..

Har dere her på forumet noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...