Gå til innhold

Samsung Galaxy S2 eller vente til Iphone 5 kommer ut?

Anbefalte innlegg

Hei! Har i dag en Samsung Wave som er egentlig en ganske bra telefon, men har dritt operativsystem( bada). Begynner å bli lei av den nå og ønsker å kjøpe meg en ny mobil.

Har sett mye på Samsung Galaxy S2 og hørt at den er kjempe bra. Litt skeptisk når det gjelder Android. Har aldri hatt det før og vet ikke hvordan det er i forhold til Ios med Apps osv.

Er det lurt å anskaffe meg en Samsung Galaxy S2 nå eller skal jeg vente til Iphone 5 kmr ut og høre hvordan den blir?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk fra en Wave, til Galaxy, og så til Galaxy2. Er utrolig fornøyd med den. Fantastisk skjerm, og rask til de grader. Overgangen til android var bare positivt. Wave og Galaxy2 har ganske likt utseende på menyene. Så det er ikke så vanskelig å sette seg inn i. Men selvfølgelig er menyene på S2 mye mer moderne. Føler den har alt som Wave manglet.

Lenke til kommentar

sitter nå her med mobilen, kjøpte den akkurat fra expert... I utgangspunktet så kostet den kr 5200kr i butikken, men så kom det noen beskjente som jobber der og fikk den ned til kr 4100kr :D måtte også ta med forsikringen til kr 800 med tanke på hvor billig jeg fikk den.

Er ganske fornøyd med overgangen fra wave til denne. Er driiit rask på alt. Fikk beskjed fra butikken om at jeg ikke skal lade den før batteriet blir tomt. Men da jeg åpnet den for første gang så var ikke batteriet fullt. Den var 3/4 full. Er det normalt?

Også lurer jeg på hvordan jeg kan gå inn på det samme applikasjonen etter jeg har tasta den ut i stedet for å trykke på orginal appen. ( f eks på iphone så kan man dobbelt klikke på home knappen og få opp alle applikasjonene som er oppe)

Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra butikken om at jeg ikke skal lade den før batteriet blir tomt. Men da jeg åpnet den for første gang så var ikke batteriet fullt. Den var 3/4 full. Er det normalt?

For å slite mist på batteriet bør du faktisk aldri lade den helt ut. Det de sier på butikken er faktisk det verste du kan gjøre. Det var før i tiden at vi måtte lade ut batteriet, nå som vi har litium batteri er det annerledes. Grunnen til at batteriet er nesten fult er nok fordi at det beste for batteriet ved lagring er at det er ladet opp til ca 80% om jeg ikke husker feil. Batteriet ønsker også lavest mulig temperatur ved lagring btw.

Så lad telefonen din akkurat så mange ganger, korte som lange, som du føler for. Det er bedre med mange klatt ladninger enn å gå tom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...