skogen1 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg lurer på om det er noen som har hørt om eller har erfaringer med denne nettbutikken. Jeg planlegger å kjøpe en Samsung Galaxy S2 og så HER at den er billigere enn i andre nettbutikker. Likevel har jeg selv aldri hørt om nettbutikken og siden så litt halvsuspekt ut, så jeg lurer på om noen andre har handlet herfra tidligere? På forhånd takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
trusk Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ville nok vært litt skeptisk spesielt siden jeg ikke får opp noen treff i brreg.no på oganisasjonsnummeret eller navnet de har oppgitt på siden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nokre innlegg med reklame er fjerna. Lenke til kommentar
ost96 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Svindlera hele gjengen.. Dem har sletta nettsia OSV, fordi dem fikk beskjed om at ingen mottok det dem kjøpte. Dem har sletta alle annonsan på FINN, og selve nettsida. svindlera. Lenke til kommentar
stifflo Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 har bestillt sko fra dette nettstedet som jeg ikke har motatt det er godt over 2 månter og de har sagt at det er pga tollen og alle andre unnskyldninger frekke er de å. svindlere hele gjengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå