Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp installert ny CPU-vifte og måtte derfor koble fra hovedkortet fra resten. Nå har jeg puttet alt tilbake slik det var, men USBene fungerer ikke. Noen tips / Hint?

Se opp de ligger i enhetsbehandling. Hvis de ligger der sletter du alle sammen, og starter maskinen på nytt, den burde da klare å finne de automatisk og installere dem.

Edit: Går ut ifra at du sitter i Windows ;)

Endret av Nickless
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp installert ny CPU-vifte og måtte derfor koble fra hovedkortet fra resten. Nå har jeg puttet alt tilbake slik det var, men USBene fungerer ikke. Noen tips / Hint?

Se opp de ligger i enhetsbehandling. Hvis de ligger der sletter du alle sammen, og starter maskinen på nytt, den burde da klare å finne de automatisk og installere dem.

¨

Burde vel forklart meg bedre. Skjermen er svart selv om den får strøm når jeg skrur på PC-en, og det skjer ikke noe mer. USBer fungerer ikke. Viftene og alt annet ser ut til å fungere.

Lenke til kommentar

Prøv å koble til i USB-portene bak på PCen.

Hvis ikke "greien" du koblet til i USB-en(e) der bak funket, prøv dette:

Gå til Start -> Kjør -> skriv inn devmgmt.msc -> trykk på "USB-kontrollere" og se om du finner noen som helst som begynner med "USB" ... eller har "USB" i navnet.

Lenke til kommentar

¨

Burde vel forklart meg bedre. Skjermen er svart selv om den får strøm når jeg skrur på PC-en, og det skjer ikke noe mer. USBer fungerer ikke. Viftene og alt annet ser ut til å fungere.

Så hovedproblemet er egentlig at maskinen ikke starter?

I så fall burde du virkelig endre emnetittelel til å reflektere dette for å få bedre svar.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...