paali10 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hei, kjøpte meg nettopp en brukt Derbi DRD Pro. Ny sent i 2009. KM stand ca 2500km. Link: http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=29463737 Uansett, til problemet: Når jeg kjøpte den stod det en MK2 effekt potte på, men det var ikke byttet dyse eller drev. Han som hadde den før meg har derfor skrudd Bensinskruen i forgasseren helt til bunn for å få mest mulig bensin til motoren (fra original dyse). Jeg fikk original anlegget med og har nettopp satt det på. Da måtte jeg selvfølgelig skru bensin skruen tilbake slik at sykkelen får rett bensin innsprøytning. Dette har jeg ikke lykkes med, jeg har skrudd den nesten helt av, og føler fortsatt at den får for mye bensin. Av denne grunn mistenker jeg han for å ha prøvd en annen dyse en original dysen. Noen som har vert bort i et slikt problem før, og vet hva som er løsningen? Er selvfølgelig åpen for alle forslag om løsninger, og alle anbefalinger! Beklager skrivefeil, er i feriemodus Takker! Endret 9. juli 2011 av paali10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå