eriknor Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Home made Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Et virkelig fornøyelig bilde. Det er lite å pirke på - fine farger,, god og stram oppbygning. Det eneste som trekker litt ned her lemmen på venstre side som virker forstyrrende. Bordet er mer eller mindre midtstildt, og jeg blir ikke enig med meg selv om det er greit eller om det burde vært flyttet mer mot venstre kant. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Artig innslag her på bildegalleriet dette, Erik - og med et meget godt eksponert bilde:) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Et virkelig fornøyelig bilde. Det er lite å pirke på - fine farger,, god og stram oppbygning. Det eneste som trekker litt ned her lemmen på venstre side som virker forstyrrende. Bordet er mer eller mindre midtstildt, og jeg blir ikke enig med meg selv om det er greit eller om det burde vært flyttet mer mot venstre kant. Takk for kommentaren. Lemmen er litt forstyrrende, ja. Jeg prøvde å plassere kverna i det gyldne snitt, derfor blir bordet midtstilt. Har en versjon hvor hvor hele bordbenene ble med. Er litt i tvil om hvem som ble best. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Glimrende ide og bra gjennomført. Det som løfter bilde mange hakk er at du har funnet et tidsriktig miljø. Jeg ser poengene til Tomsi over her, men jeg synes det passet fint som det var. Hvis det var en ting jeg kunne endret på så måtte det vært å bytte toalettpapiret ut med den ikke blekte varianten. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Ja, her har vi et av dine fornøyelige "stillebe" med en humoristisk snert Enig med de som allerede har kommentert anngående komp og utsnitt. Vil også påpeke at fargen på bordet lyser godt opp, selv om det også er malt i en tidsriktig farge. Men som du vet, så studerer jeg detaljene i det store formatet, og da kan det jo dukke opp ett og annet Ser jo at det er en del støy, særlig i skyggeområdet av bordet. Men en anne ting er at det ser ut som som du har bommet med fokuset. Det ser ut for meg som om fokuset har truffet veggen og ikke kjøttkværna. Endret 9. juli 2011 av wasco Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Ja, her har vi et av dine fornøyelige "stillebe" med en humoristisk snert Enig med de som allerede har kommentert anngående komp og utsnitt. Vil også påpeke at fargen på bordet lyser godt opp, selv om det også er malt i en tidsriktig farge. Men som du vet, så studerer jeg detaljene i det store formatet, og da kan det jo dukke opp ett og annet Ser jo at det er en del støy, særlig i skyggeområdet av bordet. Men en anne ting er at det ser ut som som du har bommet med fokuset. Det ser ut for meg som om fokuset har truffet veggen og ikke kjøttkværna. Ja, støyen er der. Det var litt vanskelig å eksponere, måtte holde det hvite papiret innenfor innenfor diagrammet. Det resulterte i at andre deler av bildet ble undereksponert. Hmm.....kunne ha lurt det der ved å legge ut et mindre bilde Fokuspunktet er jeg litt usikker på, har noen eksemplarer med mindre DOF og der er fokus på kværna, så da gikk jeg ut fra at det var slik på dette også. Glimrende ide og bra gjennomført. Det som løfter bilde mange hakk er at du har funnet et tidsriktig miljø. Jeg ser poengene til Tomsi over her, men jeg synes det passet fint som det var. Hvis det var en ting jeg kunne endret på så måtte det vært å bytte toalettpapiret ut med den ikke blekte varianten. hmmm, det med bleket papir var en bommert Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Den var skikkeløig morsom - skal utprøves .............. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Klart og fint bilde,humor henger i det:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 hehe..slik man Lager papir ja? Godt funnet på Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Dette er virkelig noe jeg liker, et flott bilde med humor og oppfinnsomhet, og veldig godt gjennomført,, knall bilde Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Genialt bilde!! Mangler bare en flaske med klorin stående diskret på siden, og så ville den (for meg)*) vært enda bedre! Bravo! :D *) Men jeg har også dårlig humor. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Genialt bilde!! Mangler bare en flaske med klorin stående diskret på siden, og så ville den (for meg)*) vært enda bedre! Bravo! :D Det var det som manglet *) Men jeg har også dårlig humor. Ikke dårlig; bare litt sær på en hyggelig (og morsom) måte. Din kone kaller det kanskje blød humor? Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Morsomt og kreativt bilde. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ha ha ha ------ ja h er har du fått til et skikelig artig bilde!! Her er jo alt sagt både for og for, men du er jo skikkelig kreativ. En slik en skal tas med neste gang man skal på fototur i naturen - det er helt sikkert - praktisk. Da får du ha en god fotodag RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg