bareanton Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Snapshot Anna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg er heller ingen ekspert på portrett fotografering. Men jeg ser jo om noe er bra eller ikke Personlig får jeg ingen assosiasjoner til snapshot her. Kanskje fordi jeg forbinner snapshots med lite gjennomtenk knippsing i øst og vest, og helst med en kameramontert blits mitt i annsiktet på eventuelle portrettmodeller. Dette bilde er resultat av et bevist forhold til det du holder på med. For deg er sikker dette noe som sitter i "ryggmargen" og du gjør det uten å tenke på hva du gjør. Men måten du bruker det naturlige lyset på, den beviste overeksponeringen og utsnittet forteller at du vet hva du holder på med. Det eneste jeg ville gjort med dette bilde, er å retusjere bort noen små mørke prikker rundt det ene øye og også nede ved munnviken. Vet ikke om dette er støv, eller om det var noe hun hadde i ansiktet. Men jeg ville uansett retusjert dette Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er jo så flott med unger at de er så naturlig foran kamera og Anna er ingen unntak. Et meget flott lys som du utnytter og som du også eksponerer meget bra. Synes komposisjonen ble for stram og ville nok slippet taket i haka. Som en god rettesnor angående portrettbilder så bør øynene være i den øverste 1/3.delen. Ser noen svarte prikker ved munnens venstre side og ved Annas venstre øye og som virker å være mer til "irritasjon" for betrakter enn for Anna:) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Fint uttrykk,bilde står seg det,er da ingen ekspert så vi får bare følge råd:) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Et flott motiv, men her ble det for mye lys både fremme og bak synes jeg, men det er bare min mening da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg