brandsborg7 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 For noen dager siden så spilte jeg inn min nye gitarsang, som heter "Hope". Jeg lagde sangen i FACFCF tuning, en tuning som er mye brukt av Erik Mongrain. Jeg er fornøyd med sangen, og den handler om å ha troa på seg selv, for å klare det man vil! Hva synes du om sangen min? Jeg er en ung gitarist med ambisjoner om å utvikle meg til en god gitarist, så trenger å få vite hva jeg kan gjøre for å utvikle meg mer! :-) "Hope" - YOUTUBE: http://www.youtube.com/watch?v=M_fXHn6KBNM "Hope" - mp3 på NRK URØRT: Min lenke Tusen takk for svar! - Christoffer Brandsborg Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Spiller gitar selv, og med det jeg leser i bioen din på Urørt, så kan jeg si at jeg begynte selv rundt 10-11 års alderen og for meg har det også for meg vært opp og ned med spillinga. Jeg liker at du er kreativ med stemmingen. Jeg gjør det selv mye. (Har du prøvd BAGDAD? Det har jeg! ) Ifølge det jeg hører så er dette veldig bra. Det høres ut som om du vet hva du driver med. Stå på. Ikke la deg rakke ned av dårlige dager. Faktisk, har du en dårlig dag, så lag en sang eller spill en sang du kan eller har laget fra før hvis kreativiteten er på bånn. Det gjør jeg. Det føles bedre etterpå, og en får mer trening. Dette var nydelig, og håper på å høre mer. Hilsen meg. EDIT: Eller med andre ord: Hilsen enda en Erik Mongrain fan. Endret 11. juli 2011 av Grønås Lenke til kommentar
brandsborg7 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Spiller gitar selv, og med det jeg leser i bioen din på Urørt, så kan jeg si at jeg begynte selv rundt 10-11 års alderen og for meg har det også for meg vært opp og ned med spillinga. Jeg liker at du er kreativ med stemmingen. Jeg gjør det selv mye. (Har du prøvd BAGDAD? Det har jeg! ) Ifølge det jeg hører så er dette veldig bra. Det høres ut som om du vet hva du driver med. Stå på. Ikke la deg rakke ned av dårlige dager. Faktisk, har du en dårlig dag, så lag en sang eller spill en sang du kan eller har laget fra før hvis kreativiteten er på bånn. Det gjør jeg. Det føles bedre etterpå, og en får mer trening. Dette var nydelig, og håper på å høre mer. Hilsen meg. EDIT: Eller med andre ord: Hilsen enda en Erik Mongrain fan. Tusen takk! :-) BADGAD, den har jeg ikke hørt om, mulig jeg kan teste den! x) Kommer mye nytt snart tror jeg, så bare å sjekke til youtube-siden min litt hvis du vil se nyere ting Mvh Christoffer Brandsborg Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Men det var lite respons du fikk. Er ikke folk interessert i gitarmusikk her eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå