said1 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Noen ledige jobber for meg. Er en gutt på 16 år, bor i oslo Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Tviler på at du finner noe inne på et forum, gå innom alle Mcdonals, Burgerking, Esso og Shell butikkene i Oslo så finner du sikkert deg en jobb Endret 9. juli 2011 av clickz101 Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Noen ledige jobber for meg. Er en gutt på 16 år, bor i oslo Postet i IT forumet, er det IT jobb du er på jakt etter? Er sikkert ikke så lett for en 16 åring å skaffe seg en IT basert jobb. Lenke til kommentar
said1 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Esso og shell, er det ikke 18års grense der ? :o Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Bak kassa er det 18 års grense, men vil nå tro at det finnes andre jobber der og Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Er ikke 18års grense bak kassen. De bruker å sette opp skilt om at det ikke er lov å kjøpe alkohol og tobakk i den kassen. Men om man er under 18 så er det mest lagerjobber som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Noen ledige jobber for meg. Er en gutt på 16 år, bor i oslo Postet i IT forumet, er det IT jobb du er på jakt etter? Er sikkert ikke så lett for en 16 åring å skaffe seg en IT basert jobb. Hehe stusset litt på den jeg å Hadde en kamerat som var 15-16år og gikk rundt og fikset pecer til folk mot betaling så mulig er det jo Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Noen ledige jobber for meg. Er en gutt på 16 år, bor i oslo Postet i IT forumet, er det IT jobb du er på jakt etter? Er sikkert ikke så lett for en 16 åring å skaffe seg en IT basert jobb. Hehe stusset litt på den jeg å Hadde en kamerat som var 15-16år og gikk rundt og fikset pecer til folk mot betaling så mulig er det jo Sånn sett ja, var faktisk ikke så dumt det. Men jeg tenkte da mer hos et firma/kommunen og slikt. Men hvis han kan en del så skal man ikke se bort i fra at han kanskje finner noe. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Sånn sett ja, var faktisk ikke så dumt det. Men jeg tenkte da mer hos et firma/kommunen og slikt. Men hvis han kan en del så skal man ikke se bort i fra at han kanskje finner noe. Nei sant det men tviler at han kunne fått jobb i et it-firma, men skal jo aldri si aldri Endret 12. juli 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Kan sette opp lapper rundt omkring om at du fikser pcer for folk, du tjener sikkert fett på å hjelpe gamle folk med å laste ned java Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det er sikkert god butikk å ha en stabel ubrukte usb-disker som du kan selge som backupdisk om omreisende "pchjelp" er noe du ønsker å starte med. Folk må ha det med inn med teskje at de må ta sikkerhetskopier av dokumentene sine. Lenke til kommentar
oksefar Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Gå Grunnkurs elektro - data og elektronikk - Dataelektroniker... lærling - fagbrev. så har du vertfall kompetanse nokk til å gjere ein god jobb innen IT Lenke til kommentar
Brightbull Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) xx Endret 8. desember 2012 av Brightbull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå