Valkyrex Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei hei! Er det noen her inne som har søkt Informasjonssikkerhet på Høgskolen i Gjøvik? Eller er det noen her som har erfaringer med den linja / har søkt noe annet på HIG? Det har vært få søkere hvert eneste år nå, men nå er det plutselig 46 søkere til kun 25 plasser. Ganske spent på om jeg kommer inn eller ikke, hehe. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hei. Jeg studerer der selv, så det er bare å spørre hvis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Da fikk jeg svaret da, jeg kom inn! Gleder meg sinnsykt til å starte på HIG. Det er forresten et par ting jeg lurer på. Hvordan er det med egen pc? Brukes det for det meste skolens utstyr, eller? Hvordan er det å studere informasjonssikkerhet, er det like, spennende som det hørtes ut? uff nå blir det mange spm her, hehe. Til slutt, hvordan er muligheten for å ta ekstra fag, la oss si feks, noe innen elektronikk? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei! Gratulerer med studieplass på infosek! For å begynne med det første så er det ikke nødvendig med egen PC, men det er jo kjekt å ha. De fleste foreleserne setter faktisk pris på at du noterer med penn og papir og dermed faktisk følger med, i stedet for å sitte med laptop og ende opp med å surfe/spille. Øvingstimer og slikt skjer på skolens datalabber og da kan du bruke maskinene som er der. Det er mange som tar med seg egne laptoper og, men det er ikke nødvendig eller påkrevd. Du kan ta ekstra fag også hvis du vil det, men det kan fort bli litt mye å gjøre hvis du også ønsker litt fritid. Lenke til kommentar
StaaleSens Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Heisann! Jeg begynner også på Infosec om et par uker, så da sees vi Lenke til kommentar