iStephano Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Anbefaler alle og se denne! Jeg fikk ståpels over hele kroppen. Aldri sett noe lignende! Full Demo 15min Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Spillet kommer til å bli fantastisk, men tydelig at de har brukt konsoll til å vise frem spillet noe som trekker litt ned for min del Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Synes du? Jeg synes det er bare bra. For da veit jeg hva jeg får til xboxen min Gleder meg sykt til dette. Liker hvordan det er en blanding av RPG og shooter. Tror det kommer til og bli en "berg og dalbane" av et spill Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Dette ser ut til å bli et av tidenes aller beste spill. Alt for lenge å vente Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Ja. Altfor lenge! Lliker kjemien / animasjonene til karakterene. Virkelig virkelighetstro. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det var det mest sinnsyke jeg har sett! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Burde flyttes til Generell spilldiskusjon uansett, da spillet vil komme på flere plattformer. 1080p på PC, PS3 med kansje forhåpentligvis Move support og 360 versjonen ryktes det ikke å bruke Kinect.. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Det er tøft at det kommer til å se slik ut visst du spiller helt perfekt, men de fleste av oss kommer sikkert til å ha en helt annen opplevelse. uansett... Kan ikke vente! Noen som vet hvofor de har endret stemmeskuespilleren til Booker btw? Endret 9. juli 2011 av JayP Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Har dem det? Synes stemmen høres lik ut jeg.. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ja dem har det. har lest litt mer om det nå, og det virker som de har byttet fra Stephen Russel til Troy Baker. Tror grunnen er at de har lyst å gjøre han yngre. Visst du ser på bilde av booker på EGM - coveret, så tror jeg ikke den gamle stemmen hadde passet til han, selv om jeg likte den gamle best. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Burde flyttes til Generell spilldiskusjon uansett, da spillet vil komme på flere plattformer. 1080p på PC, PS3 med kansje forhåpentligvis Move support og 360 versjonen ryktes det ikke å bruke Kinect.. Ikke Kinect-støtte i Bioshock Infinite. Move-støtte ja. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Ja dem har det. har lest litt mer om det nå, og det virker som de har byttet fra Stephen Russel til Troy Baker. Tror grunnen er at de har lyst å gjøre han yngre. Visst du ser på bilde av booker på EGM - coveret, så tror jeg ikke den gamle stemmen hadde passet til han, selv om jeg likte den gamle best. Ok, ser den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå