Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp, det klør!

jente_18

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp hatt hva jeg vil tro er en urinveisinfeksjon, med stor toaletttrang, smerter ved urinering ogsåvidere. Smertene var verst for to dager siden og er nesten ikke merkbare nå; men til gjengjeld sitter jeg igjen med en grusom kløe.

Noen som vet om dette bare er en naturlig følge av urinveisinfeksjon som går over av seg selv, eller har jeg fått sopp?

Jeg skulle gjerne gått til lege med dette, men det er juli og fastlegen min er på ferie. Jeg er også seksuelt aktiv for øyeblikket, og begynner å gå mektig lei av å ha det så problematisk der nede!

Noen som har noen kjerringråd, tips eller hjelpende ord? Jeg tar imot med åpne armer og kyss på kinnet og det som verre er!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du tror det er sopp, kan du jo prøve litt Canesten fra apoteket. Du tar deg et par dagers "fri" fra seksuell aktivitet og kjører på med vaginale stikkpiller og krem. Det kan også være lurt å få tak i noe med tranebær, som motvirker eventuelle urinveisinfeksjoner. Bare spør dem på apoteket, så har de sikkert masse gode råd, det er det de er der for :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...