Toffypops Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har vurdert å lage en modifisering av denne musen. Jeg vet hvilken ergonomi jeg har lyst på, men lurte på om noen har gjort noe slikt før, og om de har noen gode råd på veien? Her er specs for dem som vil ha det....Logitech MouseMan DualOptical USB...2x800dpi resolution. Tenkte ta avstøping av handforma mi med gips, og deretter bruke denne som mal med epoxyplas og slikt??.....eller vet dere om en bedre lett plast?....- Avstøpningen vil forhåpentlighvis bli litt lavere enn orginalen, samt ha myke "puter" på deler hvor slitasjen skjer... Sliter med ergonomien på denne musa...den suger til spill.....når folk, som meg, blir ivrige, så begynner de å klemme litt på musa...og da sitter man igjen med slitasjeskader i tommel, samt i ringfinger på handa..... I wanna make my own Lamborgini!!.. Noen tips ville vært coolt.... Om jeg gjør dette, så kan HARDWARE.NO få artikkel med bilder og greier om det er interessant... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har tre erfaringer med den musa. 1. Den funker veldig godt. 2. Den er ikke ergonomisk... 3. Den taklet fint at jeg byttet ut lysdiodene til blått. Det siste kan kanskje være en ekstramod? Jeg synes du absolutt skal prøve dette hvis du har utstyr/peiling!!! Kan bli en morsom artikkel som plutselig verserer overalt på nettet. DrErling Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 kanskje logitech tilbyder meg en lukrativ jobb etterpå... Eller de kanskje saksøker for å fikkle med deres pattent.... :o I praksis så skulle det ikke være så mye arbeid...kunne tatt spesial-ordrer...."Send inn din hand, og få spesialtilpasset mus..." /Bårdy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå