Børre Eirik Helgerud Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Perleugleunge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Knallskarp og fin denne ungen. Hvor har du tatt dette hen? Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Et flott bilde av uglen, er det en flott som sitter på hodet til uglen? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg likte blikk kontakten og komponeringen av bilde. Det som er litt forvirrende er forskjellen på høyre og venstre side av bilde. Kan du fortelle litt om hva du har gjort med bilde i etterkant? Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Takk skal dere ha! Har bluret bakgrunnen noe,men ser jeg har slurvet litt på venstre side inn mot fuglen! Det har jeg nå rettet opp på originalen,men får ikke byttet ut bildet tror jeg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er et flott bilde av fuiglen; men jeg synes personlig at det er for mye oppskarpet. Fjærdrakten i ansiktet virker for meg noe unaturlig. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det har jeg nå rettet opp på originalen,men får ikke byttet ut bildet tror jeg! Det er jo ingen ting i vegen for at du kan slette dette og laste opp et nytt bilde. Kommentaren og eventuelle poeng forsvinner, men hvis du ikke er fornøyd med resultatet - så er det jo bare å bytte Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Virkelig flott, nært og skarpt. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Det går bra :)Jeg lar bildet stå! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Meget klar og fint,komp og lys satt godt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg