PROuser Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) De fleste nedlastinger jeg prøver på i Chrome inneholder feil. Når jeg bruker IE går det fint. Hva kan være feil? Kjører XP pro 64 bit. Chrome 12.0.7xxxxx Endret 10. juli 2011 av PROuser Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Får du feilmeldinger? Er det andre problemer med maskinen? Evt andre programmer som ikke virker helt som de skal? Har du mange tillegg installert for Chrome? Har filene korrekt størrelse? Har du prøvd å latet ned samme fila fra forskjellige nettlesere og sammenliknet? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Eksempel på feilmelding for nedlastet fil fra GAOTD.. Bruker Winrar til å pakke opp: ! F:\Downloads\ABCBirthdayReminder.zip: CRC failed in Activate.exe. The file is corrupt ! F:\Downloads\ABCBirthdayReminder.zip: CRC failed in Setup.exe. The file is corrupt ! Cannot execute "C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\Rar$EX01.344\Setup.exe" Hvis jeg bruker IE, går det helt fint. Har prøvd med betalte filmer som er nedlastbare, men de har ofte feil. Men når jeg bruker IE går det fint. Jeg har Nextgentel 20/1 Mb linje. Men enkelte ganger kan jeg ikke streame filmer direkte, da de ofte stopper opp og laster. Hastigheten har jeg ofte målt til ca 10Mb nedlasting på dinside feks.. Hvis jeg laster ned filer via FDM, kan den kjøre på opp til rett over 200KB/S Ikke spesielle andre feil jeg kan komme på med andre programmer. Feks enkelte ganger klipp fra VG eller FVN, stopper plutselig helt opp. Ser ut som den laster resten, men ikke starter å spille igjen. Endret 10. juli 2011 av PROuser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå