Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Høsten i HDR Bildet er fjernet. Beskrivelse: Gjort i CS5 Extended. Lukkertid er 1/40sek-1/160sek-1/10sek. Sigma 10-20mm. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Fin komp dette JEE, med fine linjer både av skygger og trær. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Veldig flott HDR høst bilde, god dybde i bildet:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Takker for det hovermo og Kjell(A) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Kvelds lyset får høstfargene til å skinne som gull Et godt komp med linjer som trekker oss inn i bildet. Når jeg ser bilde i full størrelse legger jeg merke til at det er noe merkelig i overgangene mellom skyggene fra trærne og gressplenen. Er ikke sikker i min sak, men for meg virkere det som det er blitt bluret litt for mye Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vakre glødende høstfarger, fine linjer og god komp. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Herligt lys og komp,blir formelig dratt in i bilde,helt topp,meget naturligt til og vere HDR:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Takker wasco,Torhild og ny tor.wasco..skyldes sikkert denoisen,for har ikke bluret.PÅ TRO OG ÆRE;) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Fint! Kan jeg spørre om hva slags program du bruker til slike komposisjoner? De HDR-programmene jeg har prøvd ut gir alt annet enn slike resultater. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Takker tunefish. Har her brukt merge to hdr i cs5 og så hdr tonemapping,også i cs5 Sant det du sier om andre hdr programmer,har i tillegg Photomatix pro og Dynamic HDR..og gir ett helt annet resultat..Min mening er att merge to hdr i cs5 gir ett mer naturlig resultat.Har andre bilder du ikke ville tro var hdr,men kun en eksp. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ah...skjønner, takk for info! Jeg er dessverre ikke i nærheten av å ha råd til cs5 selv, så jeg får bare prøve å gjøre det beste ut av situasjonen med de verktøyene jeg har. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 tunefish: Du kan nå lei cs5. http://digital-foto.no/Nyheter/na-kan-du-leie-photoshop Eller om du er tilsluttet en fotoklubb kan dere gå sammen om ett 3 timers kurs gjennom NSFF...vi så en dvd fra http://moderskeppet.se og kunne da kjøpe på lisens div Adobe produkter til sterkt nedsatt pris..CS5, 2900kr.Minuset er att du ikke kan drive salg til den prisen,da du da har råd til å betale full pris..heter det.Men har også PSE9 og LR3..så har ett smutt hull der;) Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dette ble riktig bra - "smell" i bildet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg