Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er folk i fjæra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Komp er bra.Sitter og luer på om det kunne hjulpet å forsterke rødfargen på båten som ligger med baugen i været? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Som Jan Erik skriver, så synes jeg også at kompet er bra og du har fanget en fin stemning i bildet. Selvsagt ser jeg at mye kunne vært gjort i etterbehandlingen. Men det er jo også et spørsmål om smak og uttrykksform. Jeg la inn bildet ditt i PS og brukte noen få minutter på det, og bildet ble mer i min "smak" Hvis det er greit for deg, kan jeg legge resultatet ut på ABC. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Litt tamt som du skriver,men ekte og fint,likte godt komp og linjer i bilde:) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Tusen takk for kommentaren Jan Erik, ja jeg kunne nokk gjort mer ut av dette bildet Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Tusen takk Tor Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Selvfølgelig kan du legge bildet på ABC, takk for bryderiet og kommentaren Wasco Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Bare hyggelig Her ligger bildet http://digit.terje.raw.no/bilde/det-er-folk-i-fjaera-%28redigert%29/863240 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg